بالاخره هفتکل در حوزه مسجدسلیمان است یانه!!!!

قادر سبحانی|خورنا-در طی تمام‌ سالهای گذشته هیچ گاه نگاه عادلانه ای در حوزه مسجدسلیمان را نسبت به هفتکل ملاحضه نکرده و دومین شهر نفتی خاورمیانه نه تنها به سوی توسعه حرکت نکرده بلکه عقب گرد یا درجا زده است.

شهرستان هفتکل که در سالهای دور مایه مقایسه شهرهای پیشرفته کشور بوده ؛متاسفانه در این حوزه انتخابیه مورد بی توجهی قرارگرفته وبطوری که اکنون از داشتن کوچکترین امکانات رفاهی محروم است.

روزانه ۴۶هزار بشکه نفت از این شهر استخراج می شود و سهم این شهرستان هنوز در این حوزه از منابع نفتی مشخص نیست و در این سالها بصورت قطره چکانی نصیب آن شده است.

حال که از این صحبت ها عبور کنیم آنچه این روزها یا ماههای اخیر برای مردم آزار دهنده بوده نادیده قرار گرفتن هفتکل در موضوع حضور مسئولان استانی در این شهرستان است.

در ماهای اخیر مسئولان زیادی توسط ورناصری نماینده مردم به حوزه انتخابیه دعوت شدند ولی متاسفانه سهم حضور آنها برای هفتکل بسیار ناچیز بوده است.

امروز درحالی افتتاحیه پروژه عظیم گازرسانی به بخش رغیوه که باتلاشهای نماینده قبلی صورت گرفته بود انجام گرفت که استاندار و مسئولان استانی با دعوت نماینده برای افتتاح یک کارگاه چوب بری در مسجدسلیمان حضور یافتند.

از مزایای حضور مسئولان استانی در شهرستان دیدن مشکلات و معضلات بوده و تصمیم گیری آنی برای رفع آنها است که متاسفانه اکنون نیازمند این گونه حضورهاست مورد بی توجهی قرار میگرد.

در پایان انتظار می رود جناب دکتر ورناصری نگاه عادلانه تری را نسبت به این شهرستان داشته باشد و ادامه این فرایند جز استفاده از هفتکل در زمان انتخابات چیزی را به ذهن نمی رساند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *