استاندار خوزستان خبر داد:

جمع‌آوری ۱۰۰ کلاس سنگی در مناطق عشایری خوزستان/ تمامی مدارس استان تا ابتدای مهر هوشمند سازی می‌شوند

استاندار خوزستان از جمع‌آوری ۱۰۰ کلاس سنگی به کمک خیرین در مناطق عشایری استان خبر داد و افزود: تا پایان سال این تعداد به ۳۰۰ کلاس درس خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز غلامرضا شریعتی امروز دوشنبه سوم شهریورماه در حاشیه شورای آموزش و پرورش خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: در حدود ۱۳۰۰ تا ۱۴۰۰ کلاس سنگی در مناطق عشایری استان وجود دارد که تمامی این مدارس ظرف سه تا چهار سال آینده جمع‌آوری خواهند شد.

وی در ادامه از جمع‌آوری ۱۰۰ کلاس سنگی به کمک خیرین در مناطق عشایری استان خبر داد و افزود: تا پایان سال این تعداد به ۳۰۰ کلاس درس خواهد رسید.

استاندار خوزستان با بیان اینکه اینترنت مدارس استان برای استفاده از شبکه شاد به مدت یک سال رایگان تامین می‌شود اظهار کرد: در حال حاضر شش هزار مدرسه استان هوشمند سازی شده است و مابقی مدارس نیز تا مهرماه کار هوشمند سازی آنها به پایان خواهد رسید.

شریعتی ضمن اشاره به نقش مفید مدارس امین و صدرا در آموزش و پرورش دانش آموزان گفت: در جلسه امروز بنا شد که از این مدارس حمایت و پشتیبانی بیشتری به عمل آید تا علاوه بر گسترش آنها در سطح استان، کیفیت خدمات این گونه مدارس نیز بیشتر شود.

وی در پایان با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز خرید سه‌هزار تبلت برای آموزش مجازی دانش‌آموزان کم برخوردار استان فراهم شده است اظهار کرد: این تبلت‌ها پس از خریداری، توسط کمیته‌ای زیر نظر استانداری و اداره‌کل آموزش و ‌پرورش در بین دانش‌آموزان محروم استان توزیع خواهد شد.