ارسال انواع کالای اساسی از بندر امام خمینی (ره) به سراسر کشور

از ابتدای امسال تاکنون ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تن انواع کالای اساسی از راه های جاده‌ای و ریلی خوزستان به سراسر کشور ارسال شد.

خورنا| هدایت اله ترحم: به گزارش خورنا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان،مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: به منظور تسریع در روند خروج کالا‌های اساسی مورد نیاز کشور از ابتدای امسال تاکنون و علیرغم محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا،۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تن انواع کالای اساسی از راه‌های جاده‌ای و ریلی به اقصی نقاط کشور ارسال شده که رشدی ۳ درصدی در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته نشان می‌دهد. ارسال انواع کالای اساسی از بندر امام خمینی (ره) به سراسر کشور

عادل دریس افزود:به منظور کاستن از ترافیک جاده‌ای و بهره گیری مناسب از توان ریلی در بندر امام خمینی (ره) بیش از ۶۴۳ هزار تن به وسیله ۱۱ هزار و ۷۳۳ دستگاه واگن انواع کالای اساسی به ایستگاه مختلف ریلی کشور از مبدأ بندر امام خمینی (ره) حمل شده که حاکی از رشدی ۶۸ درصدی در حجم محمولات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل است.

وی افزود: بیش از ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تن انواع کالای نفتی و غیرنفتی در پنج ماهه نخست سال در بندر امام خمینی (ره) تخلیه و بارگیری شد که بالغ بر ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تن از آن به کالا‌های غیر نفتی و در حدود ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تن نیز به کالا‌های نفتی اختصاص دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان افزود:همچنین در این بازه زمانی بیش از ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تن کالای اساسی از جمله ذرت، دانه روغنی، کنجاله، شکر و روغن خوراکی تخلیه شده است

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *