اشاعه فحشا توسط عکاس بندرماهشهری/ بی تفاوتی پلیس امنیت اخلاقی یا استفاده از نفوذ؟

مدتیست که یک عکاس بندرماهشهری (ع. ک. ز) اقدام به فعالیت‌های هنجارشکنانه کرده که روز به روز بر شدت این فعالیت‌ها افزوده می‌شود و ادامه این روند می‌تواند معضلات اجتماعی فراوانی به همراه داشته باشد.

مدتیست که یک عکاس بندرماهشهری (ع. ک. ز) اقدام به فعالیت‌های هنجارشکنانه کرده که روز به روز بر شدت این فعالیت‌ها افزوده می‌شود و ادامه این روند می‌تواند معضلات اجتماعی فراوانی به همراه داشته باشد.

این عکاس بندر ماهشهری که برادر و مجموعه تحت امر ( م. ا. ن) از کارکنان فرمانداری شهرستان بندرماهشهر و بازرس اتحادیه عکاسان که خود وظیفه نظارت بر عملکرد آتلیه‌های عکاسی را بر عهده دارد به منظور بالا بردن بازدید در پبج اینستاگرامی خود اقدام به پخش تصاویر بانوان بدون پوشش مناسب می‌کند.

طبق قانون، عکاسی و تصویر برداری از بانوان می‌بایست توسط عکاس خانم انجام شود که بر اساس گزارشات تصویری پیج همین عکاس تمامی تصویر برداری ها درون آتلیه و سالن های آرایشگری بانوان توسط عکاس مرد انجام می‌پذیرد که این موضوع نه تنها با قوانین کشور مغایرت دارد بلکه از نظر شرعی نیز حرام و داری اشکال است.

براساس ماده ۷۴۲ قانون مجازات اسلامی، فصل چهارم ـ جرائم علیه عفت و اخلاق عمومی، (ماده۱۴) هرکس به وسیله سامانه‌های رایانه‌ای یا مخابراتی یا حامل‌های داده محتویات مستهجن را منتشر، توزیع یا معامله کند یا به قصد تجارت یا افساد تولید یا ذخیره یا نگهداری کند، شامل ۹۱ روز تا ۲ سال زندان و جزای نقدی است.

رواج صنعت مدلینگ با استفاده از پوشش نا مناسب و انتشار آن در فضای مجازی توسط این عکاس به مرور باعث رواج این عمل قبیح خواهد شد که با آموزه‌های اسلامی در تضاد است.

به راستی باید دید سکوت پلیس امنیت اخلاقی شهرستان بندرماهشهر نسبت به این موضوع به علت حضور مدیریت این آتلیه در فرمانداری بندرماهشهر است یا ناشی از بی تفاوتیست؟!!!

انتظار می‌رود که مسئولان فرهنگی شهرستان با همکاری پلیس امنیت اخلاقی از گسترش اینگونه اقدامات که تبعات منفی برای جامعه و کانون خانواده به همراه دارد جلوگیری کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس جای این دوتا خبر از مشکلات مردم بزارین
  • خ همه مشغولیت کس کشت از عکاس چه انتظاری داریم
  • تاریخ آخه عقب افتاده گی تا کی؟ مردم از ،گرسنگی سنگ ب شکم میبندن تو از سر برهنه میزنی! ایمان به تاراج رفته کرامت، دنیا داره جمعیت زمین رو تنظیم میکنه، بپا گیر نکنی اسکندر