سرقت‌های ادبی پیاپی فرماندار بندرماهشهر/ احترام گذاشتن یا عوام فریبی؟

محسن بیرانوند فرماندار شهرستان بندرماهشهر  در مناسبت‌های مختلف پیام‌های را که عمدتا کپی کاری حرفه‌ای از متون مختلف بوده است را توسط روابط عمومی خود منتشر می‌کند.

سرقت‌ این متون ادبی که به دور از راعایت اخلاق بوده به منظور ارج نهادن به عموم مردم یا قشری خاص منتشر می‌شود.

فرمانداری که در طول سال توانی برای حل عمده مشکلات و گوشی برای شنیدن مشکلات مردم نداشته در مناسبت‌های مختلف با اقدامات عوام فریبانه‌ای همچون انتشار این متون سرقتی سعی در نمایش چهره‌ی یک مدیر ایده‌آل را دارد.

گفتنی است که فرماندار با  انجام اینگونه اقدامات که به دور از توجه و با هدف ریاکاری انجام می‌شود نه تنها احترامی به قشر خاص نگذاشته بلکه صراحتا بی احترامی خود را با انتشار یک متن سرقتی اعلام کرده است.

*************************************************************************************

فرماندار شهرستان بندرماهشهر صدور پیامی فرا رسیدن ماه محرم را تسلیت گفت

بیرانوند فرماندار شهرستان طی پیامی فرا رسیدن ایام محرم را تسلیت گفت در این پیام آمده است :

محرم یادآور بزرگ ترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است. حماسه انسان های پاک دل و راست قامتی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند و در راه دین و عقیده از جان گذشتند. (کپی شده از پارگراف دوم:  https://ostan-qz.ir/content/ostan/news/41616 )

 سیدالشهداء به عنوان کشتی نجات آدمیان معرفی شده است که هر کس به آن پناه بیاورد در امان است، بدون شک امروز ایستادگی و مقاومت در مقابل نظام سلطه و دشمنی‌های مستکبران و دشمنان متعصب و لجوج به واسطه برخواسته شدن انقلاب اسلامی ایران از فرهنگ عاشورایی و استواری جمهوری اسلامی بر همین اصل است. (کپی شده از پارگراف سوم: www.borna.news/fa/tiny/news-330886 )

اینک با قلبی مالامال از غم و اندوه، در سوگ سید و سالار شهیدان و  یاران با وفایش، فرا رسیدن ماه محرم الحرام را به پیشگاه آقا امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری و بر عاشقان ابا عبدالله الحسین(ع) خصوصاً مردم شهید پرور شهرستان بندر ماهشهر تسلیت و تعزیت عرض می نمایم. (کپی شده از پارگراف آخر:  https://www.mobarakeh.net/84709 )

روابط عمومی فرمانداری بندر ماهشهر

 

*********************************************

پیام تبریک فرماندار به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

محسن بیرانوند فرماندار شهرستان بندر ماهشهر طی پیامی ۲۶ مرداد سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک گفت.

بیست و ششم مرداد ماه یادآور بازگشت غرورآفرین مردان و زنان آزاده‏ ای است که پس از تحمل سال‏‌ها شکنجه و دوری از عزیزان، به شرف افتخار آزادگی نائل آمدند که صبوری خانواده این عزیزان در دوران اسارت بسیار مایه افتخار است. (کپی شده از پارگراف دوم: http://arums.ac.ir/citymeshgin/fa/news/4272 )

آزادگان همان دلاور مردان دیروز ، تلاشگران امروز و آینده سازان میهن هستند که با جسمی شکسته و روحی پرتوان در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی فرو گذار نیستند . و ملت فهیم و سرفراز ایران اسلامی همواره قدردان و سپاسگذار شما دلاوران خواهد بود . (کپی شده از پارگراف دوم: https://talesh.gilan.ir/%D8%AE%D8%A8%D8%B1/656/ )

 

اینجانب، در این روز خجسته به احترام ایثار و دلاوری رادمردانی که با ایمان راسخ در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند و با بازگشت سرافرازانه به میهن تا ابد بر صحیفه اذهان ماندگار ماندند، فرارسیدن این روز غرورآفرین را به تمامی آزادگان سرافراز ایران اسلامی و به ویژه آزادگان شهرستان بندر ماهشهر تبریک و تهنیت عرض می نمایم .اقتدار جاویدان و عزت ملت شریف ایران اسلامی را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم. (کپی شده از پارگراف آخر: https://www.sbportal.ir/fa/newsagency/7111 ) 

 

روابط عمومی فرمانداری بندر ماهشهر

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس فرمانداری که یکماه گذشته پنج روز توی شهرستان نبوده چه انتظاراتی ازش دارید ...بنده خدا سختشه