مراسم قرعه کشی لیگ برتر کشتی جام یادگار امام (ره) برگزار شد/ انتظار کسب نتایج درخشان توسط دلاورمردان آریوبرزن بهبهان در سایه حمایت مسئولان‌

خبرگزاری خورنا | پدرام کسایی:

مراسم قرعه کشی بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی جام یادگار امام (ره) روز گذشته با حضور رئیس فدراسیون، جمعی از پیشکسوتان، مسئولان و نمایندگان تیم های حاضر، در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار شد.

تیم کشتی فرنگی آریوبرزن بهبهان نیز در این دوره از مسابقات حضور دارد، که بخت یار این تیم نبوده و قرعه آریوبرزنی ها در یکی از گروه های سخت این دوره از مسابقات رقم خورده است.

این شانس وجود دارد در صورت حمایت و حل مشکلات این تیم بویژه مشکلات شدید مالی، دلاورمردان تیم آریوبرزن بهبهان بتوانند با تکیه بر توان کشتی گیران ملی و بین المللی خود بر رقیبان توانمندشان غلبه کرده و مدال های خوش رنگ این رقابت ها را درو کنند.

طی ماه های اخیر نماینده شهرستان بهبهان توانسته با پیگیری های مستمر مبلغی را جهت حمایت از تیم های لیگ برتری شهرستان بویره تیم کشتی آریو برزن تامین کند.

فرماندار شهرستان نیز جزو مسئولینی بوده که جلسات مختلفی برای حمایت از تیم های لیگ بدتری برگزار کرده و قول مساعدت جهت حل مشکلات تیم آریوبرزن را داده، ولی طی پیگیری های ما تا کنون مبلغی از سوی وی به تیم کشتی تزریق نشده است.

اسامی تیم های شرکت کننده و گروه بندی انجام شده لیگ برتر کشتی جام یادگار امام ره به شرح زیر است:

کشتی فرنگی: (۱۱ تیم)

گروه الف: هیأت کشتی سیرجان – فولاد اکسین خوزستان- آریوبرزن بهبهان- رعد پدافند ارتش

گروه ب: دانشگاه اسلامی – صبانور کردستان- احتشام گستر خوزستان- هیأت کشتی خراسان جنوبی

گروه ج: بازار بزرگ ایران- هیأت کشتی یزد- شهدای مدافع حرم قم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *