در دیدار با اصحاب رسانه استان:

نماینده ولی فقیه در خوزستان: مطالبه‌گری رسانه‌ها باید در چهارچوب شرع و قانون باشد

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با بیان اینکه مطالبه‌گری رسانه‌ها باید در چهارچوب شرع و قانون باشد تصریح کرد: در راستای مطالبه‌گری نه تنها باید از غیبت، تهمت و‌ ریختن آبروی افراد پرهیز کرد بلکه باید مراقب بود که با بازی ناخواسته در زمین دشمن، آبروی نظام را نیز مورد خدشه قرار ندهیم.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز حجت‌الاسلام ﺳﯿﺪ ﻋﺒﺪﺍﻟﻨﺒﯽ ﻣﻮﺳﻮﯼﻓﺮﺩ عصر امروز پنجشنبه ۳۰ مرداد در دیدار با خبرنگاران استان با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم اظهار کرد: ما در حال حاضر در یک جنگ رسانه‌ای سخت قرار داریم و‌ دشمن می‌خواهد با یک جنگ روانی همه جانبه، قوه ادراک مردم را مورد هجمه خود قرار داده تا بسیاری از واقعیات مثبت جامعه را تحریف و به صورت منفی جلوه دهد.
وی عنوان کرد: رسانه‌ها آمران به معروف و ناهیان از منکر جامعه هستند و ‌مطالبه‌گری آنها باید در چهارچوب قوانین صورت بگیرد.
امام جمعه اهواز گفت: برای اینکه رسانه‌ها بتوانند وظایف مطالبه‌گری خود را به درستی انجام دهند ضروری است که یک کارگروه یا هیات اندیشه ورزی برای تامین خوراک خبری رسانه ها و رسیدگی به مسائل و مشکلات استان تشکیل شود.
حجت‌الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه مطالبه‌گری رسانه‌ها باید در چهارچوب شرع و قانون باشد تصریح کرد: در راستای مطالبه‌گری نه تنها باید از غیبت، تهمت و‌ ریختن آبروی افراد پرهیز کرد بلکه باید مراقب بود که با بازی ناخواسته در زمین دشمن، آبروی نظام را نیز مورد خدشه قرار ندهیم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: از آنجایی که امر به معروف و نهی از منکر نباید با فعل حرام انجام شود لذا تا زمانی که رسانه‌ها در عمل به وظیفه مطالبه‌گری خود این مورد را رعایت کنند ما با تمام توان و ظرفیت از آنها پشتیبانی خواهیم کرد.

بنابر این گزارش در این دیدار تعدادی از رسانه‌های استان نیز گوشه‌ای از مشکلات و دغدغه‌های خود را در زمینه‌های مختلف مطرح کردند.