رتبه برتر اداره کتابخانه های عمومی هفتکل در انجام فعالیت های فرهنگی

نادر مرادی فر رییس اداره کتابخانه های عمومی هفتکل از برتری این اداره در انجام برنامه های فرهنگی در زمان تعطیلی ۵ ماهه کتابخانه های عمومی استان خوزستان خبر داد.
مرادی فر با اعلام این خبر گفت : کتابخانه عمومی استان خوزستان با توجه به شیوع بیماری کرونا و طبق دستور ستاد مبارزه با بیماری کرونا به اجبار ۵ ماه در تعطیلی به سر بردند اما در طول این مدت اداره کتابخانه های عمومی هفتکل برنامه های متنوعی را در جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برنامه ریزی و اجرایی نمود. از جمله این برنامه ها میتوان به مسابقه نقاشی «ما کرونا را شکست می دهیم» با ۱۲۰نفر شرکت کننده، مسابقه نقاشی « روز جهانی قدس» با همکاری اداره کل با ۲۳۰ نفر شرکت کننده، پویش کتابخوان با ۴۰ نفر شرکت کننده، دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با ۷۰۶ نفر نام برد.
رییس اداره کتابخانه های عمومی هفتکل با اشاره به ۷۰۶ نفر شرکت کننده در جشنواره کتابخوانی رضوی گفت ، شهرستان هفتکل تنها یک کتابخانه عمومی دارد و این تعداد شرکت کننده با شهرستانهایی که ۵ کتابخانه به بالا دارد برابری میکند و این نشانه علملکرد چشمگیر همکاران ما در کتابخانه شهیدان اسلام می باشد.
وی افزود شهرستان هفتکل در سالهای ۹۶ ،۹۷ و ۹۸ توانسته بود از نظر تعداد کتابخانه در جشنواره رضوی رتبه برتر کسب کنند و امسال هم این امر محقق گردید و اداره کتابخانه عمومی هفتکل عملکرد قابل قبولی در استان خوزستان کسب نموده است.
مرادی فر همچین از عملکرد این اداره در بخش امانت اظهار داشت ، عملکرد سالانه امانت این شهرستان در سال ۹۷ حدود ۶۰۰۰ جلد کتاب بوده است که این آمار در سال ۹۸ با افزایش ۱۱۶ درصد یعنی حدود ۱۳۰۰۰ جلد کتاب رسیده است.
در پایان رییس اداره کتابخانه های عمومی از شروع به کار کتابخانه عمومی شهیدان اسلام هفتکل از هفته آینده خبر داد و گفت طبق دستور استانداری و نظر به اینکه شهرستان هفتکل در وضعیت سفید قرار دارد کتابخانه عمومی این شهرستان اماده ارائه خدمات به شهروندان می باشد.