رامهرمز در وضعیت زرد کرونایی است/ پاییز سختی در پیش رو خواهیم داشت

نقش رسانه‌ها در آگاهی رسانی مردم در شرایط کرونایی بسیار ویژه و قابل ستایش بود

به گزارش خبرگزاری خورنا رییس شبکه ی بهداشت و درمان شهرستان رامهرمز در سومین نشست خبری مربوط به کرونا و در جلسه ی تقدیر از خبرنگاران گفت: نقش رسانه‌ها در آگاهی رسانی مردم در شرایط کرونایی بسیار ویژه و قابل ستایش بود.

دکتر بهرام عزتی رییس شبکه ی بهداشت و درمان در پاسخ به انتقادات خبرنگاران مبنی بر کمبود یا نبود برخی متخصصین در رامهرمز گفت: در حوزه هایی که کمبود متخصص داشته ایم جمعا تقاضای ۲۲ متخصص کرده ایم که برای این متخصصین میبایست منازل مجهز درنظر گرفت که خود نیازمند پیگیری و تلاش فراوان است که جا دارد از پیگیری های نماینده ی شهرستان در این رابطه و اخذ برخی امکانات و کمبود ها تشکر کرد.

وی در ادامه گفت: متخصص رادیولوژی و سونوگرافی (۲نفر ترجیحا خانم)، متخصص زنان، اورتپت، طب اورژانس، قلب و داخلی و … از حوزه هایی هستند که در آنها تقاضای متخصص کرده ایم.دکتر عزتی در ادامه افزود: از انتقاد و بیان کمبود ها استقبال میکنیم زیرا که باعث افزایش قدرت چانه زنی ما میشود ولی تخریب و توهین هیچ کمکی که نمیکند باعث زیر سوال بردن افراد می‌شود.

عزتی در رابطه با وضعیت کرونا در رامهرمز عنوان کردند : تا همین چند روز قبل وضعیت رامهرمز قرمز بوده که در حال حاضر با کاهش تعداد بیماران بستری وضعیت رامهرمز زرد اعلام شده است که اگر رعایت نکنیم قطعا مجددا وضعیت قرمز خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد: تمام نگرانی ما برای پاییز امسال است و ما پاییز سختی را پیش بینی میکنیم و نگرانی ما بیشتر در رنج سنی کودکان است و با آمدن فصل آنفولانزا خصوصا مشکلات تنفسی بیشتر شده و میتواند شهر را به چالش بزرگی بکشد.

وی با اشاره با ۳فوتی در روزهای اخیر افزودند : بیماری کرونا اخیرا در رامهرمز کودکان را اذیت میکند تا جایی که در دوروز قبل دو کودک که یکی ۱۴ماهه بود را به اهواز اعزام کردیم.

دکتر عزتی درپایان مطرح کردند: تبدیل مجتمع عالی آموزشی سلامت به دانشکده میتواند کمک ویژه ای به حل مشکل تامین نیروی درمانی و جذب متخصصین در شهرستان کند.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *