طی مراسمی با حضور شهردار و‌ اعضای شورای شهر اهواز:

۲۵ اتوبوس بازسازی شده وارد ناوگان حمل و نقل شهری اهواز شد

طی مراسمی با حضور شهردار و‌ اعضای شورای شهر ۲۵ دستگاه اتوبوس بازسازی شده به صورت رسمی وارد ناوگان حمل و نقل شهری اهواز شد.

به گزارش خبرنگار خورنا در این مراسم که عصر امروز چهارشنبه ۲۹ مرداد ۹۹ در محل توقفگاه شهید رجایی برگزار شد شهردار اهواز گفت: این ۲۵ دستگاه اتوبوس که از مدلهای بنز و ‌اسکانیا می‌باشند به طور اساسی و کامل از طریق ظرفیت‌های داخلی اهواز و استان بازسازی شده‌اند.موسی شاعری بیان کرد: هیچ کدام از این اتوبوسها عمر طولانی ندارند و آسیب‌های وارده به آنها بیشتر به دلیل عدم نگهداری و مراقبت‌های مناسب بوده است.
وی با بیان اینکه اتوبوسها در حد نو بازسازی اساسی شده‌اند اظهار کرد: در فازهای بعدی به ترتیب ۲۵ و ۸۰ دستگاه اتوبوس دیگر نیز بازسازی و به ناوگان حمل و نقل شهری اهواز اضافه شوند.
شهردار اهواز در پایان گفت: امیدواریم با کمک دولت و سازمان شهرداریها بتوانیم تا پایان این دوره از شورای شهر تعدادی اتوبوس نو و جدید نیز خریداری کرده و به ناوگان حمل و نقل شهری اضافه کنیم.در ادامه این مراسم نیز ﻋﺒﺪﺍﻟﺰﻫﺮﺍ ﺳﻨﻮﺍﺗﯽ رئیس شورای شهر اهواز یادآوری کرد: توانمندسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و دیگر سازمانهای خدماتی ذیل شهرداری به ویژه آتش نشانی از جمله رویکردهای اصلی شورا و شهرداری اهواز در این دوره است.

وی در پایان از بازسازی ۵۵ دستگاه اتوبوس شهری دیگر نیز در اهواز خبر داد و عنوان کرد: تا انتهای سال تعداد اتوبوسهای بازسازی شده اهواز به عدد ۸۰ خواهند رسید.