جزئیات برگزاری کنکور سراسری ۹۹ در بهبهان اعلام شد

خبرکزاری خورنا | پدرام کسایی: در آزمون سراسری کنکور امسال در شهرستان بهبهان ۴ هزار و ۶۶۴ نفر داوطلب دختر و پسر به رقابت می پردازند.
دکتر معتقد نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در برگزاری آزمون شهرستان بهبهان با اعلام این خبر افزود: در آزمون امسال ۴ هزار و ۶۶۴ نفر داوطلب با هم به رقابت می پردازند که از این تعداد ۱ هزار و ۸۷۴ نفر پسر و ۲ هزار و ۷۹۰ نفر دختر می باشند و از این تعداد داوطلب ۲ هزار و ۴۶۱ نفر در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء ص بهبهان و ۲ هزار و ۲۰۳  نفر در ۲۱ حوزه دیگر همچون دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس اداره آموزش و پرورش شهرستان به رقابت می پردازند.
معتقد افزود زمان برگزاری آزمون ها ساعت ۸ صبح می باشد و در دانشگاه طی روزهای چهارشنبه تا شنبه در ۴ نوبت آزمون برگزار می شود که آزمون گروه هنر در روز چهارشنبه، آزمون گروه های علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی در روز پنجشنبه، آزمون گروه علوم تجربی در روز جمعه و آزمون گروه زبان خارجه در روز شنبه برگزار می شود.
دکتر معتقد افزود در راستای اجرای پروتکل های بهداشتی ابلاغی از ستاد کرونا و سازمان سنجش و به منظور آرامش خاطر داوطلبان و خانواده محترم آنان، تمام فضاها و صندلی ها قبل و بعد از هر آزمون ضدعفونی گردیده و کلیه داوطلبین و عوامل اجرایی آزمون ملزم به استفاده از ماسک در روز آزمون خواهند بود. همچنین با هماهنگی های صورت گرفته، آمبولانس، تیم پزشکی، خودرو آتش نشانی و یک تیم عملیاتی اتفاقات برق به منظور ارائه خدمات به داوطلبین عزیز در روز آزمون در دانشگاه مستقر می باشند.
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در برگزاری آزمون شهرستان بهبهان در پایان گفت: رعایت پروتکل‌ها نیز بر اساس شیوه‌نامه سازمان سنجش خواهد بود؛ همه داوطلبان ملزم به استفاده از ماسک هستند، حفاظت آزمون نیز بر اساس پروتکل‌های بهداشتی عمل می‌کند، مراقبان فاصله خود را با داوطلبان رعایت می‌کنند، نمونه سوالات روی صندلی‌ها قرار داده می‌شوند و حوزه‌های امتحانی کاملا ضدعفونی می‌شوند و از والدین درخواست می شود جهت سلامت داوطلبان از ازدحام و تجمع در محل های آزمون جدا خودداری فرمایند.
وی افزود با عنایت به تاکیدات صورت‌گرفته درخصوص برگزاری آزمون در شهرستان و لزوم برگزاری شایسته این آزمون، جلسات متعددی جهت پشتیبانی و تأمین نظم و امنیت تشکیل و همه موارد از قبل مورد بررسی و پیش بینی شده است و خوشحالیم‌که با تلاش همه عوامل شرایط خوبی مهیا شده است و جا دارد از کلیه دستگاه های اجرایی در برگزاری هر چه بهتر آزمون تشکر و سپاسگزاری گردد.
شایان ذکر است از سال ۱۳۹۷ و با ورود دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء ص بهبهان به عنوان برگزار کننده آزمون های سازمان سنجش، این مهم باعث کمک به اقتصاد شهرستان و حذف مخاطرات سفر و هزینه های داوطلبان به مرکز استان شده و موجبات رضایتمندی داوطلبین و خانواده های آنان را فراهم نموده است.

عکس: آرشیوی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *