لیگ دسته یک فوتسال کشور/ نفت امیدیه میزبان خود را شکست داد

خورنا: حسین اسلامی که تیمش در هفته دوم رقابت های لیگ دسته یک فوتسال کشور در سالن شهید فیاض بخش مشهد با نتیجه ۵ بر ۳ از تیم فوتسال نفت امیدیه خوزستان شکست خورد عنوان کرد: با به ثمر رساندن گل اول غرور بازیکنان را گرفت و گمان کردند به راحتی پیروز خواهند شد.

وی با بیان اینکه نیمه اول با حساب یک بر یک به پایان رسید عنوان کرد: در اوایل نیمه دوم گل بعدی را دریافت کردیم و در ۶ دقیقه پایانی با تاکتیک حمله ۵ نفره راهی از پیش نبردیم و روی غافلگیری و بی‌تجربگی بازیکنان با دریافت گل های بعدی سه امتیاز این بازی خانگی را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتسال پروفیل زالی با بیان اینکه کار برایمان در ادامه لیگ سخت تر شده است، عنوان کرد: علیرغم اینکه تیم گیتی پسند با پیروزی این هفته خود ۲۱ امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت و تیم تاسیسات دریایی نیز در صورت پیروزی در دیدار امروز خود در جدول بالاتر از ما قرار خواهد گرفت اما هنوز سرنوشت صعودمان به لیگ برتر در دست خودمان است.

وی ضمن اشاره به ۳ کارته شدن امید رخشانی در بازی دیروز تیمش مقابل نفت امیدیه عنوان کرد: در شرایطی که این بازیکن را در اختیار نداریم پنجشنبه ۲۸ دی ماه در بابل میهمان تیم فوتسال شهروند این شهر خواهیم بود.

اسلامی با بیان اینکه تنها یک ماه دیگر تا پایان لیگ دسته یک بیشتر باقی نمانده است اظهار داشت: در زمان باقی مانده در صورت حمایت مسوولین ورزش استان خواهیم توانست با تیمی که با بودجه بسیار کمی بسته شده است و نتایج خوبی را تا اینجا کار کسب کرده به لیگ برتر فوتسال کشور صعود کنیم.

گفتنی است تیم فوتسال پروفیل زالی با قبول شکست در هفته دوم رقابت های لیگ دسته یک فوتسال کشور ۱۸ امتیازی باقی ماند و با یک پله سقوط پایین تر از تیم گیتی پسند اصفهان در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.