رئیس آتش نشانی اهواز:

برخورد شدید ۲ پراید در اهواز ۶ مصدوم برجای گذاشت + تصاویر

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: برخورد شدید 2 دستگاه خودرو پراید در مسیر حدفاصل بیمارستان امیرالمومنین و میدان تپه 6 مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری خورنا ابراهیم قنبری با بیان این خبر اظهارکرد: بیست وچهارم مرداد ماه سال جاری ساعت ۲۳ و پنج دقیقه، با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، تصادف شدید ۲ دستگاه خودرو پراید در مسیر حدفاصل بیمارستان امیرالمومنین و میدان تپه اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه آتش‌نشانی ۶۶ به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با چیدمان علایم هشدار دهنده ترافیکی در مسیر و ایمن سازی محل حادثه پس از قطع جریان برق و رفع نشت سوخت خودروها از بروز حوادث احتمالی جلوگیری کردند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: دراثر این حادثه ۶ نفر از سرنشینان خودروها مصدوم شدند و مصدومین که سه زن و سه مرد بودند به بیمارستان انتقال داده شدند.
قنبری در پایان اعلام کرد: آتش نشانان با انتقال خودروها به حاشیه امن مسیر به ترافیک ایجاد شده در مسیر پایان دادند و در ساعت ۱۸ دقیقه بامداد به ایستگاه بازگشتند.