طی جلسه ای در صحن شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان :

املاک مخروبه در سطع محلات شهر تعیین تکلیف می شوند

به گزارش خبرگزاری خورنا مسجدسلیمان // کمیسیون برنامه ریزی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، تعیین تکلیف املاک مخروبه و مجهول المالک را در دستور کار خود قرار داد.

به گزارش خورنا/ بلاتکلیف گذاشتن زمین یا بناهای مخروبه و غیرمناسب با وضع محل و یا نیمه تمام که منافی با اصول بهداشتی و زیبایی شهر باشد از جمله تخلفات شهری محسوب می‌شود.این تخلفات علاوه بر نقش حقوق شهروندی، سلامت روان و زیبایی شهر را دچار اخلال کرده و موجب آسیب‌رسانی به شهر و تهدید سلامت اجتماعی می‌شود و معضلات و مشکلات عدیده‌ای را پدید می آورد.

در همین خصوص کمیسیون برنامه ریزی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، تعیین تکلیف املاک مخروبه و مجهول المالک را در دستور کار خود قرار داد.

به گزارش خبرنگار ما در این جلسه که با حضور روح الله جلیلی نائب رئیس و رئیس کمیسیون برنامه ریزی شورای اسلامی شهر و فرضعلی علیجانی عضو شورا و جمعی از مدیران و کارشناسان شهرداری و اصحاب رسانه برگزار گردید. بمنظور تعیین تکلیف خانه های مجهول المالک و مخروبه در سطح محلات شهر، و چگونگی برخورد و برنامه ریزی برای این مشکل، مورد بررسی و تبادل نظر  قرار گرفت.

روح الله جلیلی نائب رئیس شورای شهر در این رابطه گفت:
خانه های رها شده زیادی  درشهرستان مخصوصا محلات پشت برج، کلگه، چاه نفتی، نمره هشت وجود دارد ک متاسفانه  آسیب های اجتماعی زیادی  را بدنبال دارد و مکانی برای تردد معتادین، تخلیه نخاله و زباله شده و لازم به تسطیح و بهره برداری می باشند.

فرضعلی علیجانی عضو دیگر شورای شهر  نیز در این خصوص اظهار داشتند: هر چه سریعتر روند شناسایی مالکین خانه ها  انجام شود. چنانچه در گذشته نیز از طریق نصب  پلاکارد اعلام نمودیم مجددا از راه‌های دیگر اعلام خواهیم کرد تا خانه های مجهول المالک شناسایی شوند.
تا بتوانیم در اولین فرصت با تسطیع و بهره برادری های مفید از این اماکن چهره شهر را زیبا کنیم.
در پایان این جلسه مقرر گردید شهرداری در اسرع وقت لایحه ای جهت مشخص نمودن املاک مزبور و تصویب در شورا، تنظیم و ارائه نماید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سهیل نصیری بعله ..بشینید لابحه تصویب کنید تا درست بشه..ای آقا ولمون کنین این چه بازیه ..اگه نمیخواین کار کنین بزنین کنار حداقل بدونیم کسی هم نداریم ..به خداوندی خدا همش کار یکماه هست فقط و فقط اگر اراده ای باشد ..من حاضرم بیایم و با هیچ بودجه ای همین کاری که شما جلسه برایش گرفته اید را به کمک مردم و هزینه کردن خودشان و لوازم راه ترابری و نیروهای شهرداری شهر انجام بدهم .نامردم اگر این کار را نکنم ولی بشرطی که همه شما از این شهر خارج شوید برای همیشه .