مراسم تجلیل از خبرنگاران صبح امروز در شهرداری ایذه برگزار شد

مراسم تجلیل از خبرنگاران صبح امروز در شهرداری ایذه برگزار شد

این مراسم با حضور غلام اسماعیلوندی ،کورش مرادی و ایمان داودی اعضای محترم شورای اسلامی شهر ایذه و محسن احمدی و صادق ململی معاونت اداری ومالی و خدمات شهری شهرداری ایذه وجمع کثیری از خبرنگاران حقیقی شهرستان در دفتر شهردار برگزار شد. در این نشست صمیمی ابتدا خبرنگاران به موضوعات مختلف و دغدغه های خود پرداختند و سپس اعضای شورای شهر نظرات خود را ارائه دادند.

کریم بندانی پیشکسوت عرصه خبر و روزنامه به نیابت از خبرنگاران گفت: خبرنگاران چه در زمان مبارزات علیه رژیم شاه، چه در دوران دفاع مقدس و چه اکنون همیشه در نوک پیکان قرار داشته و دارند، در این ادوار هم شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردند، از مجموعه شهرداری و شورای شهر ایذه ، صمیمانه تقدیر میکنم که همیشه در برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران پیشگام هستند.

غلام اسماعیلوندی نائب رئیس شورای شهر ایذه گفت:خبرنگاران چشم تیزبین مسئولین هستند، درب جلسات شورای شهر همیشه به روی خبرنگاران باز است و ما از حضور شما در جلسات استقبال میکنیم.

کورش مرادی عضو شورای شهر گفت: اگر ما بتوانیم با کمک هم یک مشکل از مشکلات این شهر را حل کنیم و خنده ای بر روی لب یک همشهری بنشانیم ، آنروز زیباترین روز است و خداوند هم از ماراضی است. افرادی که کار خبرنگاری میکنند از نخبگان هستند و اگر توانمند نبودند قطعا نمی توانستند خبرنگار موفقی باشند.

ایمان داودی عضو شورای شهر گفت: این روز را به خبرنگاران تبریک عرض میکنم. بدون شک حضور خبرنگاران در سرما و گرما باعث میشود تا کار ما مسئولان نمود پیدا کند و این جای تقدیر دارد.

با توجه به اینکه در سالیان گذشته افراد خبرنگاران خود خوانده زیادی در مراسم روز خبرنگار دعوت میشدند ، این جلسه به نحو احسن برگزار شد و حتی می‌شود از آن بعنوان بهترین مراسم تجلیل از خبرنگاران در چند ساله گذشته یاد کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *