تمرینات بدنسازی نفت آبادان به پایان رسید

خورنا : امید حمدی اصل اظهار داشت: آماده حضور در مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان کشور هستیم.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی در همین خصوص اضافه کرد: حریف اول ما در این مسابقات تیم جوانان مس کرمان است که سال گذشته با شکست دادن فولاد خوزستان در دو بازی رفت و برگشت نشان داده که حریف قدرتمندی است.
سرمربی تیم فوتبال جوانان صنعت نفت آبادان افزود: در دومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جوانان کشور میزبان تیم فوتبال نفت اهواز بوده که این دیدار نیز بازی مشکلی برای صنعت نفت به شمار می‌رود.
وی بیان کرد: با توجه به این موضوع که در دو هفته ابتدایی مسابقات لیگ میزبان هستیم باید از این فرصت خوب بهره گرفته و به دنبال کسب امتیازات کامل این دو بازی حساس باشیم.
حمدی اصل در ادامه از آخرین وضعیت تیم فوتبال جوانان صنعت نفت آبادان گفت و تصریح کرد: تمرینات بدنسازی تیم ما پایان این هفته به اتمام رسیده و بعد از آن به مرور کارهای تاکتیکی برای حضور در مسابقات می‌پردازیم.
وی اضافه کرد: هنوز تاریخ دقیق اولین مسابقه تیم ما در مقابل مس کرمان مشخص نشده ولی دیدارها قطعاً نیمه دوم مهر ماه آغاز می‌شود.
سرمربی تیم فوتبال جوانان صنعت نفت آبادان از برگزاری بازی‌های تدارکاتی این تیم پیش از آغاز رقابت‌های لیگ برتر گفت و افزود: از ابتدای هفته آینده چند بازی تدارکاتی را در مقابل تیم‌هایی از اهواز، امیدیه و سوسنگرد برگزار کرده تا با آمادگی کامل مسابقات لیگ جوانان کشور را آغاز کنیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *