خبرنگار خورنا در اقدامی اعتراضی در مراسم روز خبرنگار فرمانداری هندیجان شرکت نکرد  

خبرنگار خورنا بدلیل عدم رسیدگی به مشکلات عدیده ای که در شهرستان هندیجان وجود دارد در مراسم روز خبرنگار فرمانداری حضور نیافت.

 

صبح امروز طبق روال همه ساله مراسمی جهت تقدیر از خبرنگاران که در همه شهرها برگزار می شود در محل فرمانداری هندیجان برپا شد.

دورهمی که با توجه به عدم کارایی آن بیشتر به دید و بازدیدهای عید شباهت دارد تا تقدیر از صدای مردم که باید بدون تعارف نوک پیکان قلم آنها زبان گویای مردم باشد.

به راستی چرا ؟

هنوز چند روزی از احضاریه های غیر قانونی با مدیریت پشت صحنه مسئولین متحد علیه رسانه ها نگذشته که سر و صدای دعوت نامه های مراسم روز خبرنگار بلند میشود.

واقعا جایگاه رسانه در هندیجان تا بدین حد تنزل یافته که فاصله بین تهدید و تقدیر به اندازه یک بند انگشت هم نمیرسد؟

کاش بجای خوش و بش های معمول در این جلسات مدیران حاضر از دلایل عدم توانایی در ثبات بازار یومیه مردم، عدم توانایی در رفع نیازهای حداقلی صیادان، ضربه شدید بازاریان و لنجداران در تعطیلی بدون دلیل گمرک، وجود مشکلات فراوان در بندر و … سخن به میان آورند تا برنامه های آنها از طریق اصحاب رسانه حاضر منعکس شود.

البته انعکاس اخبار صحیح و اصولی و نه اخباری که دال بر ضعف مدیران در عدم اطلاعات کافی از شهرستان هندیجان باشد.

خبرگزاری خورنا همچنان بر عهدی که با مردم در جهت انعکاس مشکلات منطقه بسته پایبند بوده و اینگونه مراسمات نمادین هیچگونه خللی در ماموریت و هدف این خبرگزاری وارد نمی کند.