ساختمان ۳ هزار میلیاردی بیمارستان‌ شهدای سابق بندر ماهشهر با ورود دستگاه قضایی به دولت بازگشت

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرماهشهر گفت: ساختمان بیمارستان شهدای قدیم متعلق به شبکه بهداشت این شهرستان به ارزش حدود ۳۰۰ میلیارد تومان با دستور قضایی صادره از واحد اجرای احکام، خلع ید شد.

مهدی محمدی با بیان اینکه ساختمان بیمارستان شهداى قدیم شهرستان ماهشهر طی قرارداد اجاره تبدیل به هتل و تالار عروسى شده بود،اظهارکرد: علیرغم اتمام قرارداد، این ملک تخلیه نشد که با دستور قضایی صادره از واحد اجرای احکام مدنی دادگاه عمومی حقوقی خلع ید  و ملک تحویل شبکه بهداشت و درمان شد.

دادستان بندرماهشهر گفت: این ملک با متراژ یازده هزار و هفتصد و هجده متر زیربنا در تاریخ ۱۳۸۳/۱۰/۱۳ طی قراردادی پنج ساله به عنوان اجاره در اختیار این فرد قرار گرفته بود که پس از اتمام قرارداد و علیرغم رایزنی‌های متعدد شبکه بهداشت و درمان ماهشهر، حاضر به تخلیه نشده بود که با شکایت مدیر  شبکه بهداشت و درمان و ورود دستگاه قضایی ماهشهر  رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با  صدور حکم قطعی در محاکم حقوقی ماهشهر و تایید آن در دادگاه تجدید نظر و در راستای احقاق حقوق عامه ظهر دیروز، با حضور رییس شبکه بهداشت و دستورات لازم قضایی و پیگیری مستمر دستورات و تاکید بر اجرای حکم، متصرف خلع ید و ملک به بیت المال بازگشت./ میزان