دو قشر معلم و دانش_آموز اصلی ترین معیار هدفمند گام دوم انقلاب اسلامی ایران است

سنگ ‌بنای فرهنگ، سیاست، اقتصاد و اجتماع در آموزش و پرورش نهاده می‌شود، كارشناسان اداری و معلمان شاغل در مدارس در این زمینه می توانند نقش آفرینی ارزنده ای داشته باشند.

طی مراسمی باحضور حاج_ابراهیم_متینیان نماینده مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی ،مدیر ،معاونین وکارشناسان مدیریت آموزش وپرورش شهرستان رامهرمز مراسم رونمایی از برنامه سالانه مدیریت آموزش وپرورش شهرستان رامهرمز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خورنا ابراهیم متینیان در جمع فرهنگیان ودر این مراسم عنوان کرد: همچون ادوار مختلف انقلاب اسلامی؛ آموزش و پرورش به عنوان دستگاهی مهم در امر توسعه، نقشی مهم در پیشبرد اهداف مندرج در بیانیه #گام_دوم_انقلاب اسلامی صادر شده از سوی مقام معظم رهبری دارد، چرا که دو قشر معلم و دانش‌آموز به عنوان اقشار اثرگذار می‌توانند به عنوان اصلی‌ترین معیار یا اهداف موردنظر در این بیانیه منظور گردند؛ تأکید رهبری در این بیانیه بر حضور جوانان و نخبگان علمی و فرهنگی جامعه از جمله معلمان و دانش آموزان است که در این زمینه نیز آموزش و پرورش پیشگام رساندن کشور به اهداف و برنامه های مورد نظر در این سند مهم و راهبردی ملی است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: نقش آموزش ‌و پرورش در گام دوم انقلاب و چرخش‌هایی که نهاد تعلیم و تربیت برای دستیابی به قله‌های دانش باید انجام دهد، یکی از موارد جدی است که نیاز به بحث و ‌بررسی دارد. سنگ ‌بنای فرهنگ، سیاست، اقتصاد و اجتماع در آموزش و پرورش نهاده می‌شود، لذا کارشناسان اداری و معلمان شاغل در مدارس در این زمینه می توانند نقش آفرینی ارزنده ای داشته باشند.

حاج ابراهیم متینیان در پایان برلزوم توجه به مسائل ومشکلات پیش روی آموزش وپرورش شهرستان رامهرمز، پیرامون فعالیت های رفاهی،انجام امورات بیمه و حوادث پرسنل شاغل و بازنشسته، اعمال مدارک تحصیلی ، اعمال حق مناطق جنگی، تجهیز ونوسازی مدارس فرسوده، کمبود نیروی انسانی مورد نیاز در سال تحصیلی آینده و رایزنی با وزارت مربوطه وحتی وزارت های دیگر در جهت حل مشکلات باتوجه به کمبود بودجه در شرایط تحریم تاکید کردند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *