رزمایش نهضت دوم کمکهای مومنانه و مواسات توسط ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رامهرمز برگزار شد.

صبح امروز مورخ 13 مردادماه 99 مصادف با دهه ولایت و امامت (عیدغدیرخم) ، با توزیع 700 بسته مواد غذایی و پروتئینی به ارزش ریالی یک میلیارد ریال میان نیازمندان رامهرمز برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص رسیده گی به وضعیت معیشت نیازمندان و مستمندان ، رزمایش نهضت دوم کمکهای مومنانه و مواسات صبح امروز مورخ ۱۳ مردادماه ۹۹ مصادف با دهه ولایت و امامت (عیدغدیرخم) ، با توزیع ۷۰۰ بسته مواد غذایی و پروتئینی به ارزش ریالی یک میلیارد ریال میان نیازمندان رامهرمز برگزار گردید.

جناب سرهنگ فاضل عارف فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه نهضت دوم کمک مومنانه صبح امروز آغاز شد اظهار کرد: این رزمایش به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و باهمکاری خیرین و مسئولین شهرستانی و استانی تعداد ۷۰۰ بسته غذایی و پروتئینی توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و گروه های جهادی در سطح شهر رامهرمز، سلطان آباد، رودزرد و ابوالفارس توزیع شد.

فرمانده سپاه رامهرمز تاکید کرد: از خیراندیشان گرامی تقاضا می شود در این شرایط نابسمان اقتصادی به یاری نیازمندان بشتابند و ما مجموعه سپاه ناحیه رامهرمز هم بنا داریم تا آنجا که بتوانیم ظرفیت های مختلف را برای یاری رساندن به نیازمندان فعال کنیم.