فرماندار هندیجان محدوده شهرستان خود را نمیداند/ فاز ۲ پتروشیمی به طور کامل در محدوده بندرماهشهر است/فریب دادن مردم عواقب جدی دارد

علی بویری فرماندار هندیجان صبح امروز در گفتگویی اظهار داشته که بخشی از فاز ۲ منطقه ویژه پتروشیمی در اراضی هندیجان قرار دارد. وی همچنین ادعا کرده که پیگیری اجرای فاز ۲ پتروشیمی را هم انجام داده است.

پیگیری های خبرنگار خورنا در بندرماهشهر نشان میدهد که اجرای فاز ۲ پتروشیمی به طور کامل در اراضی بندرماهشهر انجام میشود.

بر اساس این پیگیری ها، فاز ۲ پتروشیمی در  جاده بندرماهشهر به هندیجان قرار دارد و آخرین نقطه این منطقه حداقل ۱۰ کیلومتر با مرز شهرستان هندیجان فاصله دارد.

گفتنی است که فاز ۲ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تا پیش از شروع دوره نمایندگی حبیب آقاجری به طور کامل کنسل شده بود و با پیگیری های آقاجری مجددا وارد فاز اجرایی شد. این در حالی است که علی بویری به دروغ مدعی پیگیری اجرای این طرح توسعه صنعت پتروشیمی شده و آن‌را بخشی از سند توسعه هندیجان خوانده بود.

اطلاع از وضعیت تقسیمات کشوری و شناخت حریم و محدوده شهرستان از ابتدایی ترین و بدیهی ترین شناختی است که یک فرماندار باید از شهرستان خود داشته باشد.

اگر فرماندار هندیجان عمدا فاز ۲ پتروشیمی را در اراضی هندیجان معرفی کرده، قصد فریب مردم را داشته و اگر سهوا این اتفاق افتاده، وی حداقل صلاحیت لازم را برای فرمانداری این شهرستان ندارد.

انتظار میرود مسئولان امر در گفتار خود دقت بیشتری داشته باشند و از اظهارات بی پایه و اساس خودداری کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • حسین سلام اگر شما ی کم تاریخ میخوندید متوجه میشدید که کلا خود ماهشهر ی زمانی یکی از دهستانهای هندیجان بوده
  • ناشناس محدود هندیجان تا ده کیلومتری ماهشهر است درست گفته