ته لنجی هندیجان به کما رفت ؛ جوانان باز هم بیکار !

در حالیکه در بنادر همجوار روزانه شاهد ترخیص بار همراه ملوان یا همان ته لنجی هستیم در سکوت معنا دار مدیران مرتبط ، اتاق اصناف ، اتحادیه ها و … باز هم شاهد توقف روند ته لنجی در شهرستان محروم هندیجان هستیم.

طی تماسی که با سندیکای لنجداران یکی از بنادر جنوبی برقرار کردیم آنها اعلام کردن سفر اول خود را در سال جاری انجام داده و بارهای بازاریان محلی را هم تحویل داده اند و در حال حاضر تا تهران جهت انجام سفر دوم خود رایزنی می کنند ولی متأسفانه هندیجان و هندیجانی باز هم شاهد برخورد سلیقه ای با این موضوع هستند.

در بنادر همجوار نیز وضع ترخیص بار حالت عادی دارد و طبق معمول این گمرک هندیجان هست که رنگ تعطیلی به خود گرفته است .

این در حالیست که بارهای تجاری مردم در این گرمای وحشتناک که هر روز توسط استاندار بدلیل دماهای بالای ۵۰ درجه تعطیل اعلام میشود در بندر سجافی که عمری است بدلیل بی مدیریتی فاقد امکانات اطفای حریق علی الخصوص قایق آتش خوار می باشد در لنج ها و مجاورت هم دپو شده اند.

 

به راستی اگر اتفاقی شبیه آتش سوزی دفعات قبل لنج ها پیش بیاید و سرمایه های جوانان هندیجانی که با وام امرار معاش می کنند در آتش بی توجهی و خواب آلودگی متولیان امر بسوزد چه کسی پاسخگوست؟

در بررسی های میدانی مشخص شده است که فرماندار شهرستان از روند قیمت گذاری ها و نرخ کرایه بارها گله مند بوده است اما یکی از آقای فرماندار باید سؤال کند این بی سامانی و بی نظمی در بازار هندیجان نشان دهنده بی مدیریتی کیست؟
چه کسی باید با ورود قاطع به اینهمه گرانی های افسار گسیخته که دست بر قضا مورد تایید اتاق اصناف و سندیکا می باشد ورود کند ؟
جناب فرماندار سریعا وارد عمل شوید و با ادامه این سهل انگاری ها تنها راه امرار معاش کل شهر را به خطر نیندازید.

بسیاری از جوانان هندیجان با دریافت وام و اجاره سرسام آور مغازه ها ، با این بی تدبیری سردرگم شده اند.

هر کس مقصر است بداند با غرور در حال خیانت به مردمی است که در این اوضاع بد اقتصادی با انواع و اقسام مشکلات دست و پنجه نرم می کنند و خشکاندن ته لنجی هندیجان با اونهمه سابقه یعنی فاجعه ای که در حال وقوع هست .

این گزارش تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس بهرحال مردم مقصرن،مگه میشه مشکل از مسئولین باشه؟ دمتون گرم پیگیری کنید لطفا