فرماندارویژه آبادان :عید قربان و عید غدیر، نماد بندگی و وفاداری است

خورنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه آبادان، موسوی با تاکید بر اینکه عید قربان تبلور بندگی و اطاعت از خالق هستی می باشد، گفت:وقتی ابراهیم نبی به دستور خداوند فرزندش اسماعیل را به قربانگاه می برد تا نشان دهد در مقابل حکم پروردگارش از تمام تعلقات دنیوی و غیر مادی و حتی عزیزترین داشته هایش می گذرد، حجت را بر همه ی دینداران دنیا برای پا گذاشتن روی تعلقات خود در دنیا تمام می‌کند.
وی تاکید کرد: امیدواریم همه ی ما بتوانیم در این روزها نفس اماره ی خود را قربانی رسیدن به حالات انسانی و روحانی کنیم تا بتوانیم بیش از پیش تاثیر وجود خداوند را در زندگی خود حس کنیم.
فرماندار ویژه آبادان هم چنین از عید غدیر خم به عنوان نماد وفاداری به اهل بیت و همچنین اطاعت از امر خداوند یاد کرد و گفت:واقعه ی غدیر از مهترین وقایع تاریخ اسلام است که در حجه الوداع پیامبر (ص) به دستور خداوند و ابلاغ آن توسط جبرئیل، حضرت علی (ع) به عنوان جانشین خاتم الانبیا انتخاب و معرفی می کند.
وی تصریح کرد:از این رو عید غدیر خم به واسطه ی اهمیتش از جایگاه مهمی بین شیعیان اسلام برخوردار است که باید شأن و منزلت آن بیش از پیش حفظ و گرامی داشته شود.

فرماندار ویژه آبادان با تبریک فرا رسیدن نهم ذی الحجه، روز عرفه، دهم ذی الحجه روز عید قربان و هجدهم ذی الحجه روز عید غدیر خم از تمام دوستداران اهل بیت درخواست کرد با توجه به وضعیت بیماری کرونا از هر گونه تجمع و برگزاری اجتماع هایی که خطر ابتلا به بیماری گسترش می دهند خود داری کنند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *