پیام تسلیت مهندس عبدالحسین بیات، سعیدی طاهری و عبدالرضا غلامی در پی درگذشت مدیرعامل اسبق شرکت عملیات غیرصنعتی

با سلام،
انا لله و انا الیه راجعون
رزمندگان دیروز، چه گمنامانه امروز بار سفر می بندند و بسوی معبود، پر می کشند.
خدا رحمت کند مرحوم مغفور حاج مصطفی حنیف، این مدیر شایسته و با تقوا و انقلابی و پاکدست صنعت پتروشیمی ایران را، ان شاالله در ایام حج ابراهیمی با کاروان کربلایی امام حسین علیهم السلام محشور شوند و بعنوان خادم الحسین در خدمت امام حسین ع، قرار گیرند. چه سخت است نظاره کردن سفر ابدی و فضای فقدان این مردان الهی را، آنهم در شرایطی که نه می توان با شرکت در تشیع جنازه و نه در مجلس فاتحه، غم این فقدان را سبک تر کرد. این مصیبت جانسوز را به همه مدیران و کارکنان صنعت نفت و صنعت پتروشیمی، وبه خانواده معظم این مدیر صادق و با صفا و پاک سیرت، و به همه دوستان و رفقایش تسلیت عرض می کنم و رحمت و غفران الهی و علو درجات را برایشان مسئلت دارم و برای بازماندگانش صبر و اجر و صحت و سلامتی و عافیت مسئلت دارم. روحش شاد و یادش همواره گرامی باد. الفاتحه مع صلوات
عبدالحسین بیات

با سلام.
متاسفانه برادر عزیزمان جناب آقای مصطفی حنیف دار فانی را وداع گفته و از بین ما رفتند. برای آن مدیر سختکوش و متشرع و پاکدامن که سالها با وجود بیماری، خالصانه و مجدّانه برای اعتلای صنعت و فرهنگ منطقه جنوب و بویژه ماهشهر تلاش کردند آرزوی غُفران و رضوان الهی داریم و به روان پاکش صلوات و فاتحه نثار میکنیم.
سعیدی طاهری

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت برادر گرانقدر جناب آقای مهندس مصطفی حنیف، موجب تاثر و تالم قلبی اینجانب و کلیه همکاران، دوستان و آشنایان گردید.

با اندوهی فراوان فقدان این عزیز از دست رفته که در طول سال های عمر گرانبهای خود در مجموعه های مختلف صنعت پتروشیمی در عین صداقت، سلامت و دلسوزی ارائه خدمات نمود را تسلیت عرض می نمایم.

از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم، رحمت الهی و علو درجات و برای خانواده معزز ایشان، صبر و اجر، مسألت دارم.

عبدالرضا غلامی