رئیس پلیس خوزستان خبر داد:

انهدام ۵ باند قاچاق سلاح و مهمات درخوزستان/کشف ۴۶۸ قبضه سلاح غیر مجاز

فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام پنج باند قاچاق سلاح و مهمات در تیر ماه سال جاری در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا سردار “حیدر عباس زاده” با بیان این خبر توضیح داد: در راستای ارتقاء امنیت عمومی استان، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز و دستگیری افرادی که به سمت منازل، اماکن، مغازه ها و خودروها تیراندازی می کنند، با برنامه ریزی های مناسب و ارائه راهکارهای اجرایی و دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ابلاغ شد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی با کار اطلاعاتی و تلاش مستمر در سطح استان طی یک ماه گذشته (تیر ۹۹) با هماهنگی قضائی طی چندین عملیات پی در پی ۲۷۳ نفر ازعاملان تیراندازی‌ها و دارندگان سلاح غیر مجاز را شناسایی و دستگیر کردند.

عباس زاده با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۸۲ قبضه سلاح جنگی، ۳۸۶ قبضه سلاح شکاری در جمع ۴۶۸ قبضه سلاح غیرمجاز به همراه ۵ هزار و ۶۷۵ عدد انواع فشنگ کشف شد، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی داده شدند.

وی تصریح کرد: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر برخورد بی‌امان با دارندگان سلاح و مهمات مخصوصاً فضای مجازی، پرسنل انتظامی استان خوزستان، با کار اطلاعاتی پنج باند قاچاق سلاح و مهمات را در یک ماه گذشته منهدم کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس می باشد، خاطرنشان کرد: پلیس با عاملان خرید و فروش سلاح، دارندگان سلاح های غیر مجاز و عاملان تیراندازی برخورد جدی داشته و در این امر مصمم است تا محیط را برای متخلفان ناامن و برای آحاد مردم آرامش در پی داشته باشد.