افتتاح ۵ کارگاه مهارت آموزی بازارمحور در مسجدسلیمان

اسداله ترحم / خورنا – مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت:به مناسبت هفته ملی مهارت در راستای توسعه  آموزش‌های مهارتی متناسب بازار کار۵ کارگاه مهارت آموزی در شهرستان مسجدسلیمان افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان؛عبدالنبی سواعدی افزود: کارگاه‌های افتتاح شده  آموزشی  در رشته های کیف و کفش، قالی بافی و فرشینه در مرکز خواهران و در مرکز برادران کارگاههای: یخچال وتصفیه آب خانگی و  اتومکانیک در ساختمان جدید به بهره برداری رسیدند.
سواعدی با اشاره به اینکه نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی ودیگر مسئولین در مراسم افتتاحیه حضور داشتند، خاطرنشان کرد: امروز شاهد بهره برداری از ظرفیت های جدید در حوزه آموزش مسجدسلیمان بودیم ، بهسازی و توسعه کارگاه آموزش مرکز خواهران ، توسعه کارگاهی و بکارگیری تجهیزات جدید در مرکز برادران مسجدسلیمان و برگزاری نشست تخصصی در حوزه ارائه سند توسعه مهارت چهار شهرستان از جمله برنامه های این سفر بوده است.
وی ابراز امیدواری کرد:با مساعدت نماینده محترم و با برداشتن گامهایی جدی تر ، بتوانیم زمینه ساز توسعه و پیشبرد آموزش و مهارت و نهایتا کاهش محرومیت در این چهار شهرستان شویم.
در مراسم افتتاحیه  علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی ، اندیکا و هفتکل نیز بیان کرد : با توجه به اینکه به موازات نیاز امروز جامعه بشری به زندگی، آموزش نیز باید گسترش پیدا کند، درصدد هستیم با کمک مدیرکل محترم و روسای ادارات هم به صورت کمی و هم کیفی آموزش و مهارت را که نیاز اساسی حوزه انتخابیه است توسعه و گسترش دهیم.
گفتنی است که کارگاه تولید ماسک با همکاری مرکز فنی حرفه ای شهرستان با واگذاری مکان به شورای هماهنگی مدیریت بحران سازمان های مردم نهاد در شهرستان مسجدسلیمان در حال فعالیت است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *