در طول روزهای گذشته خبر حضور حیوانات موزی، اهلی و غیر اهلی در معابر شهری ایذه و در فضای مجازی دست به دست می شود، خبری که گواه عدم توجه به نیازهای بهداشتی شهروندان است و گاهی آدم باید با احتیاط وارد خیابان شود تا با این جانواران برخورد یا تصادف نداشته باشد.

امروز ایذه به شهر موزه ای روباز و به شهر حیات وحش تبدیل و شورای شهر نیز در این زمینه و در مدت اخیر اقدامات لازم و یک خروجی مناسب را در دوران شیوع بیماری کرونا به اجرا نرسانده است.

بدون شک عدم پاسخگویی اعضای شورای شهرو مدیران شهرداری شهر ایذه به توجه و حفظ سلامت شهروندان، اسباب ناراضیتی شهروندان را فراهم کرده است. موضوعی که در این روزها چالش بزرگی برای این نهاد خدمت رسان و ارائه خدمات به شهروندان و توان برنامه ریزی و ارائه راهکارهای عملی و قانونی است.

در انتها باید گفت، نمی دانیم تصاویری که این روزها از گله ی سگ های ولگرد و گاو و گاومیش توسط شهروندان و در رسانه ها و فضای مجازی در حال دست به دست شدن است را دیده اید، اما اگر دیده اید، این تصاویر بیانگر عدم یک مدیریت درست دریک حوزه ی تخصصی مثل شهرداری و یک زخم کهنه در پیکر شهر و در این زمینه بوده و چرایی این رویدادهای سریالی و این کم کاری های پی درپی را باید در سکوت معنا دار اعضای شورای شهر ایذه جستجو کرد که هنوز میلی به پاسخگویی در این زمینه توسط آن ها دیده نمی شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سعید گرمای زیاد هوا با عث شده سگها به شهر هجوم اورن