عمادی رئیس ستاد بازسازی زلزله مسجدسلیمان :

سیمان و میلگرد متقاضیان احداثی در حال توزیع می باشد

به گزارش خبرگزاری خورنا: عمادی رئیس ستاد بازسازی زلزله مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما اعلام نمود، پس از دوماه خوشبختانه سیمان و میلگرد متقاضیان احداثی در حال توزیع می باشد.

روح الله عمادی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در سال جدید و تعطیلی کارخانه های سیمان به دلیل شیوع بیماری کرونا و افزایش قیمت حمل و نقل توزیع سیمان صورت نگرفته بود ک خوشبختانه با رایزنی هایی ک صورت گرفت سیمان متقاضیان در حال توزیع می باشد و از آنجایی ک میلگرد کیلویی ۷ هزار تومان به کیلیویی ۱۲ هزار تومان رسید و این افزایش قیمت کار متقاضیان را دشوار نمود، توانستیم برای حدود ۱۰۰ نفر از متقاضیان سایت امام رضا (ع) میلگرد با قیمت  ارزانتر  از نرخ بازار با همکاری مسئولین بنیاد مسکن کشورتهیه و بزودی در اختیار متقاضیان جابه جایی در سایت مذکور  قرار دهیم.

عمادی افزود: خوشبختانه مشکل انشعابات آب و برق سایت حل شده و طی چند روز آینده انشعابات طراحی شده سایت شروع به کار می کنند هر چند که تا کنون با تهیه آب  توسط ستاد با تانکر مشکل آب در سایت نداشتیم.

ایشان در ادامه افزودند: بلوکها تقسیم شده نفرات هر ساختمان طی یک قرعه کشی مشخص شدند و آنها با توجه به موقعیتشان می توانند خود یا با واگذاری کار به پیمانکار اقدام به ساخت کنند و در چندروز آینده فنداسیون و ستونها و سقف ها را انجام بدهند.

عمادی گفت:در سطح شهر نیز مراحل آوار برداری صورت میگیرد با توجه به گرمای شدید هوا حجم بتن ریزی کمتر شده چرا که گرم بودن هوا باعث پایین آوردن کیفیت بتن می شود.

ایشان در آخر اظهار داشتند : با توجه به افزایش قیمتها و سخت شدن شرایط برای متقاضیان و اینکه هدف ما احداث کامل و ایمنی می باشد در حال پیگیری برای افزایش تسهیلات ازطریق مدیریت کشوری و امیدوارم ک در این خصوص نیز بتوانیم مبلغی بیشتر را جذب و به متقاضیان پرداخت کنیم.