تراکتورسازی حریف سختی برای صنعت نفت است

خورنا : عبدالرضا شاغریب اظهار داشت: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نیمه دوم مسابقه مقابل ملوان بندرانزلی از اشتباهات واضح سرمربی حریف بهره گرفته تا تیم پیروز میدان باشد.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی از دیدار دو تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و ملوان بندرانزلی گفت و افزود: سرمربی ملوان با بیرون کشیدن سه بازیکن سرعتی خود نتیجه‌گیری را برای صنعت نفت راحت کرد ضمن اینکه نباید از این موضوع به سادگی گذشت که بهترین بازیکن صنعت نفت در این بازی بی‌شک حبیب دهقان؛ دروازه‌بان این تیم بود.
مربی پیشین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه با اشاره به بازی هفته هشتم این تیم در مقابل تراکتورسازی تبریز اضافه کرد: مسلماً بازی روز یکشنبه از حساسیت بالایی برخوردار بوده و تیم فوتبال صنعت نفت مسابقه سختی را پیش رو دارد.
وی در همین خصوص خاطرنشان کرد: تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از مربی باهوشی بهره گرفته که توان تغییر دادن سریع نتیجه را دارد ضمن اینکه با توجه به مدعی بودن این تیم برای رسیدن به صدر جدول، فضای روانی خاصی بر بازی بعدی صنعت نفت آبادان حاکم می‌شود.
شاغریب تصریح کرد: تیم فوتبال صنعت نفت با ایجاد تغییرات جزیی نسبت به تاکتیک اتخاذ شده در بازی مقابل فولاد خوزستان می‌تواند بازی خوبی را در مقابل بازیکنان امیرقلعه‌نوعی به نمایش بگذارد.
وی اضافه کرد: نقطه ضعف تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز دفاع میانی آن است که صنعت نفت می‌تواند با استفاده از بازیکنان سرعتی از این ضعف بهره گرفته تا با برتری عددی در یک سوم دفاعی تراکتورسازی به گل برسد.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب مسابقات هفته هشتم لیگ برتر کشور از ساعت۱۸و۴۵ دقیقه سوم مهر ماه در ورزشگاه تختی میزبان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز است.