رئیس آتش نشانی اهواز خبر داد:

فوت ۲ جوان بر اثر غرق شدن در کانال آب اطراف اهواز

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مرگ دو جوان بر اثر غرق شدن در کانال سویسه واقع در جاده اهواز-آبادان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا ابراهیم قنبری با اعلام این خبر تصریح کرد: بعد از ظهر امروز جمعه ۲۷ تیرماه، ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه آتش نشانی کارون جهت امداد رسانی به دو مرد جوان که در کانال سویسه مسیر آبادان، غرق شده بودند، اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش نشانان در محل حادثه، همزمان تیم غواصی ایستگاه ساحلی ۳ آتش نشانی اهواز نیز به سمت کانال سویسه اعزام شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عنوان کرد: این دو مرد جوان که در این بعد از ظهر گرم تابستانی ظاهرا به قصد شنا کردن وارد کانال آب شده بودند، به دلیل عدم توانایی در کنترل خود، نتوانستند از آب خارج شوند و متاسفانه خبر غرق شدن آن ها توسط اهالی منطقه، اطلاع رسانی شد.

قنبری در پایان بیان کرد: پیکر بی جان این دو جوان که یکی ۲۳ سال و دیگری ۳۵ سال داشت، توسط نیروهای ایستگاه غواصی ساحلی و نیروهای آتش نشانی کارون، از میان کانال خارج و به عوامل انتظامی سویسه تحویل داده شده و ساعت ۱۹ و ۰۸ دقیقه پایان عملیات اعلام شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *