ورناصری ،هفتکل و چند چالش

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با آن همه فراز و نشیب در اسفند سال گذشته سپری و *علیرضا ورناصری* توانست صندلی مجلس را کسب کند.

اگر از اتفاقات انتخابات حوزه مسجدسلیمان بگذریم میتوان آینده را در هفتکل برای ورناصری با چند چالش همراه دانست.

در ابتدا میتوان به *جاده خروجی هفتکل* اشاره کرد که تاکنون *بیش از ۹۰ درصد* پیشرفت داشته و تا اتمام نهایی یک گام بیشتر نمانده و *راحت ترین چالش* پپش روی ورناصری است که آیا میتواند کلک این جاده را بکند!!!

چالش بعدی *انتقال آب از سرشاخه رودزرد به بخش مرکزی و رغیوه* ،که نماینده پیشین توانست با جذب اعتبار آن را به مرز *۸۰ درصد پیشرف فیزیکی* برساند و این امر میتواند یک چالش راحت دیگر برای جناب دکتر باشد.

*عبور جاده بازگشت اصفهان به هفتکل* از چالشهای مهم ورناصری در این دوره است که مردم شهرستان هفتکل چشم انتظار *توانایی ورناصری* برای رقم زدن این مهم هستند‌.

از چالش های سخت پیش روی ورناصری *باز کردن گره اشتغال* در هفتکل با اخذ مجوز راه اندازی یکی از سرشاخه های نفت و گاز در این شهرستان است که بعد از مدت ها شاهد احقاق حقوق هفتکل از سهم و نفت و گاز باشیم.

از چالش های اساسی پیش روی آقای دکتر حل اساسی *مشکلات درمان در هفتکل* با دنبال کردن مجوز تاسیس بیمارستان محلی در هفتکل که در آبان سال گذشته توسط آقای وزیر داده شد و نیازمند پیگیری شروع بکار این پروژه با تخصص و جذب اعتبار توسط جناب ورناصری است.

چالش دیگر پیش روی جناب ورناصری *اجرا کردن قول موضوع طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری* در هفتکل است که بارها در متینگ های انتخاباتی خود از آن صحبت نموده بود.

واگذاری صندلی های مدیریتی هفتکل به هفتکلیها* از قول های انتخاباتی آقای ورناصری است که از چالش های مهم این دوره وی بشمار می رود.

سروسامان دادن به ورزش ،حل مشکل پادگان،مسکن مهر و…..چالشهای می باشد که در پیش روی ورناصری قرار دارند

حال مردم هفتکل منتظر عملکرد دکتر ورناصری و نحوه عملی کردن این چالش های مهم خواهند ماند.