همبستگی تا پیروزی

خورنا_ در این ایام مردم ما بیشتر از گذشته نیازمند همبستگی و وحدت برای پیروزی در مقابله با بحران بیماری کووید ۱۹ هستند،تنها راه غلبه بر مشکلات وحدت و همبستگی در مقابل مواجه با مشکلات است.

بحمدالله وضعیت نسبی شهرستان با وحدت و همکاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن‌ ماسک در اماکان عمومی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی روند خوب و پایداری را سپری می کنند.

این همکاری در کنار خدمات ضدعفونی و ایجاد محدودیت ها در شهرستان توسط مسئولین محترم و همکاری مردم در رعایت پروتکل ها‌ی بهداشتی بازدهی مثبتی را داشته و انشالله در اندیمشک شاهد روند رو به کاهش در آمار مبتلایان خواهیم بود.

باید این نکته را هم در نظر داشت اگر مردم شهرستان در روند فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی همکاری لازم را نداشته باشند وضعیت شهرستان از فاز بحران خارج نخواهد شد و امکان شدت گرفتن بیماری در شهرستان دور از انتظار نخواهد بود،پیروزی در این بحران همکاری و همبستگی تک تک مردم شهرستان را می طلبد.

باز هم از مردم شهرستان خواهش داریم که پروتکل های بهداشتی را رعایت و در اماکن عمومی از ماسک استفاده کرده و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.حدالامکان در منزل بمانید و برای امور ضروری از منزل خارج شوید و از رفت‌ و آمدهای غیر ضروری اجتناب کنید.

از مسئولین مربوطه (فرماندار، شهردار ،امام جمعه محترم و نماینده شریف شهرستان،سپاه،بسیج و نیروی انتظامی ) بواسطه پیگیری مطالبات مردم و ایجاد محدودیت های ترافیکی شهرستان و دیگر اقدامات پیشگیری برای مقابله با بیماری کووید۱۹ کمال سپاس و قدارنی را داریم.

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس اینا چیه میذارین مطلب مردمی بذارین مسئولین زیاد درگیر این نیستن کی ازشون انتقاد می‌کنه کی تشکر