حبیب آقاجری : شهرک صنعتی صنایع پایین‌دستی پتروشیمی در بندر ماهشهر و هندیجان و شهرک انرژی امیدیه راه‌اندازی می‌شود/ مراحل صدور مجوز در خوزستان کاهش یافت

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: در نشست با سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت از راه‌اندازی شهرک صنعتی صنایع پایین‌دستی پتروشیمی در بندر ماهشهر و هندیجان حمایت شد.

به گزارش خورنا و نقل از ایفادنیوز، حبیب آقاجری، با اشاره به نشست جمعی از نمایندگان خوزستان با سرپرست وزارت صمت، اظهار داشت: در این نشست مطالبات حوزه انتخابیه در بخش صنایع پایین‌دستی، دریایی و بانک را به وی انتقال دادم و مقرر شد مجدداً با معاونان وی برای حصول نتیجه جلساتی داشته باشیم.

وی از پیگیری ایجاد شهرک صنایع دریایی، تاسیس شعبه بانک صنعت و معدن در بندر ماهشهر، ایجاد شهرک تخصصی البسه کار، منسوجات بهداشتی و پزشکی و راه‌اندازی واحدهای تولید انواع پارچه‌های مورد نیاز داخلی و صادراتی در شهرک‌های صنعتی بندر ماهشهر، امیدیه، بندر امام خمینی و هندیجان خبر داد.

این نماینده مجلس یازدهم همچنین از کاهش مراحل صدور مجوز در استان خوزستان و شهرستان‌های حوزه انتخابیه از ۱۹ استعلام به ۸ استعلام در راستای تسهیل راه‌اندازی کسب و کارها خبر داد.

به گفته آقاجری، حمایت همه جانبه در مورد صدور مجوز شهرک صنعتی صنایع پایین‌دستی پتروشیمی در بندر ماهشهر، هندیجان و شهرک انرژی در امیدیه نیز از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.

وی همچنین از پیگیری اعطای تسهیلات ارزان قیمت و احیای صنایع کوچک و خرد منطقه و حمایت از مشاغل روستایی و بوم‌گردی با توجه به وجود رودخانه جراحی و زهره خبر داد و خاطرنشان کرد: تا حصول نتیجه نهایی و ثمر دادن تمام مطالبات، پیگیر این موضوعات خواهم بود.