بازدید دادستان مسجدسلیمان از تپه رانشی نفتک و روند ساخت شهرک امام رضا(ع)

به گزارش خبرگزاری خورنامسجدسلیمان //علی اسکندری دادستان شهرستان مسجد سلیمان از تپه رانشی نفتک و روند ساخت منازل زلزله زدگان واقع در شهرک امام رضا (ع) بازدید بعمل آوردند.

اسکندری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشتند: تپه رانشی نفتک پس از پیگری های دستگاه قضایی و هماهنگی ها و  بهرامی معاونت فنی فرمانداری و تلاشهای مدیر دلسوز و همیشه پای کار شهرستان قباد ناصری مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز و عوامل شهرداری خوشبختانه در مراحل پایانی کار بیر میبرد.
ایشان در ادامه از محل ساخت منازل زلزله زدگان واقع در شهرک امام رضا(ع)  بازدید بعمل آوردند و ضمن تشکر از زحمات مهندس عمادی و پیگیری های مجدانه ایشان و همکاری دیگر ادارات تشکر نمودندو  اعلام نمودند ک انشاله بزودی شاهد ساخت  وساز های خوبی در شهرستان خواهیم بود.

ایشان هدف از این بازدید را بررسی میزان رشد و پیشرفت کاری سایت دانست و گفت دادستانی و دستگاه قضا در این راه تمام ظرفیتهای خود را بکار خواهد گرفت و هر جا لازم باشد جهت هر چه سریعتر انجام شدن پروژه ۵۴۰ واحدی شهرک امام رضا (ع) ورود خواهد کرد و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد. و همراه و پشتیبان مردمی هستیم ک به حداقل ها راضی هستند و نباید اجازه داد حقی از آنها ضایع شود.

وی در آخر نیز ضمن قدر دانی از تلاشهای مسئولین دلسوز و خادم مردم که هدفی جز خدمت به مردم ندارند همچنین مهندس عمادی رئیس ستاد بازسازی زلزله که در ساخت و تعمیرات منازل زلزله زده طی یکسال گذشته تاکنون از هیچ تلاشی دریغ ننموندن تشکر کرد و گفت از  مدیرانی ک دلسوزانه به مردم خدمت می کنند با تمام توان  حمایت خواهیم کرد.