رئیس پلیس خوزستان خبر داد:

دستگیری سارقان خودروهای اروندی در اهواز

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری 2 عضو اصلی باند سارقان به عنف خودروهای اروندی در اهواز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا سردار”حیدر عباس زاده”در بیان جزئیات خبرگفت:بدنبال وقوع سرقت بعنف چند دستگاه خودروی پلاک اروند در سطح کلانشهر اهواز،موضوع در دستور کار ماموران انتظامی اهوازوپلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در روز بیستم ماه جاری در حالیکه سارقان یکدستگاه خودروی لندکروز پلاک اروند را از حوزه شهرستان اهواز مورد سرقت قرار دادند، بلافاصله اجرای سریع طرح مهار خودرو مسروقه به ماموران انتظامی ابلاغ گردید.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با بیان اینکه پس از تعقیب و گریز، سارقان خودرو مسروقه را رها و متواری شدند، اظهار داشت:احدی از سارقان با یکدستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با پلاک مسروقه نصب شده برروی خودرو سریعا دستگیر و متعاقبا باکاراطلاعاتی یکی دیگر از همدستانشان در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهم یک جفت پلاک جعلی، وسایل وتجهیزات برای تعویض پلاک خودروی مسروقه کشف شد.

سردار عباس زاده افزود:ماموران پلیس یک فقره چک به مبلغ۹ میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال، که متهمان در قبال فروش خودروهای اروندی تحویل گرفته اند را کشف و سریعاباهماهنگی قضایی آن را مسدود کردند. اذعان داشت:سارقان در مواجهه حضوری با۶نفراز مالباختگان، مورد شناسایی وبه بزه ارتکابی اعتراف نمودند و تحقیقات جهت شناسایی سایر اعضای باند و کشف خودروهای مسروقه ادامه دارد تاکنون چهار دستگاه خودروشاسی بلند کشف و تحویل مالباختگان شده است.

فرمانده انتظامی استان بابیان اینکه متاسفانه شیوه سرقت خودروهای اروندی عموماباایجاد تصادف ساختگی بوده که نهایتا به عنف خودروها را سرقت می کردند تصریح کرد: مجموعا ۱۰ دستگاه در اهواز سرقت شده که ۶ فقره تا کنون مشخص واعتراف شده است و مابقی در کمترین زمان ممکن ان شاالله کشف خواهند شد.