اندیمشک یکی از شهرهای کم برخوردار در حوزه زیرساخت‌های بهداشت و درمان است

به گزارش خبرگزاری خورنا از اندیمشک با حضور معاون دانشگاه علوم پزشکی اهواز نشست بررسی و رفع مشکلات بیمارستان بخش الوار گرمسیری در سالن کوثر فرمانداری اندیمشک برگزار شد.

غلامرضا ساری زاده در این نشست با بیان این که شهرستان اندیمشک شش طرح نیمه تمام حوزه بهداشت و درمان دارد، گفت: اندیمشک یکی از شهرهای کم برخوردار در حوزه زیرساخت‌های بهداشت و درمان است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: با بهره برداری از این طرح ها مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک به میزان قابل توحهی رفع و مشکلات حوزه بهداشت و درمان این شهرستان کاهش می یابد.

وی ادامه داد: اندیمشک نقش مهمی در حوزه ارتباطی و دسترسی به جاده های ترانزیتی دارد و به همین جهت برای رفع مشکلات این شهرستان با پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان طرح های در حال اجرا حوزه بهداشت و درمان اندیمشک تکمیل و به بهره برداری می رسد.

ساری زاده خاطر نشان کرد: یکی از طرح های مهم حوزه بهداشت و درمان اندیمشک بهره برداری از بیمارستان بخش الوار گرمسیری این شهرستان است و پیش بینی می شود این طرح شهریورماه امسال به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به نیازهای بهداشتی اندیمشک و کم لطفی های صورت گرفته به حوزه بهداشت و درمان شهرستان، خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و جمعیت دویست هزار نفری اندیمشک برای افتتاح بیمارستان بخش الوار گرمسیری و تکمیل طرح های در حال اجرا برنامه ریزی می شود.

معاون دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان خوزستان، گفت: امیدواریم از دوران سخت کرونایی عبور و با تلاش های انجام شده این بیماری را در سطح استان کنترل کنیم.

وی بیان کرد: رفع مشکلات بیمارستان بخش الوار گرمسیری، تجهیز بخش داخلی بیمارستان امام علی(ع)، احداث دستگاه دوم سی تی ای اسکن و تامین یک دستگاه اکسیژن ساز جدید برای بیمارستان امام علی(ع) احداث کلینکیک تخصصی چشم پزشکی و تکمیل دیگر طرح های عمرانی از جمله اقدامات در حال احرا برای توسعه خدمات حوره بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک است.

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • آره پس سالهاي جكومت هم خوشه به چي ختم شده