بیمارستان بخش الوار گرمسیری اندیمشک افتتاح می شود

به گزارش خبرگزاری خورنا از اندیمشک با حضور معاون دانشگاه علوم پزشکی اهواز نشست بررسی و رفع مشکلات بیمارستان بخش الوار گرمسیری در سالن کوثر فرمانداری اندیمشک برگزار شد.

فریدون حسنوند در این نشست با اشاره به اجرای طرح های بهداشتی شهرستان اندیمشک، اظهار کرد: پیشرفت بیمارستان بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک به ۹۹ درصد رسیده است و پیش بینی می شود این طرح تا پایان شهریور ماه به بهره برداری رسد.

وی با اشاره به لزوم بسیج تمام دستگاه های مربوط برای تامین نیاز بیمارستان بخش الوار گرمسیری، ادامه داد: دومین سی تی اسکن بیمارستان امام علی(ع) شهر اندیمشک در روزهای آینده نصب و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: هم چنین با هدف تامین نیاز شهروندان احداث کلینیک تخصصی چشم پزشکی، راه اندازی بخش دوم داخلی بیمارستان امام علی(ع)، نصب دستگاه جدید اکسیژن ساز نیز در این واحد درمانی مورد توجه قرار گرفته است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی افزود: هم چنین تسریع در اجرای بیمارستان الزهرا(س) و تکمیل دیگر طرح های حوزه بهداشت و درمان از جمله دیگر اقدامات پیش بینی و اجرا شده برای تامین نیازهای شهروندان است.

وی گفت: لازم است تمام دستگاه های اداری و اجرایی برای تکمیل و بهره برداری از طرح های حوزه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک بسیج شوند و اقدامات مورد نیاز در این زمینه در کم ترین زمان ممکن به اجرا رسد.

انتهای پیان/