فرهنگ سازی یک نیاز مهم برای پیشگیری از کرونا/ رفع مشکلات بهداشتی اندیمشک یک اولویت است

به گزارش خبرگزاری خورنا از اندیمشک، جلسه پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در سالن کوثر فرمانداری شهرستان اندیمشک برگزار شد.

فریدون حسنوند در این نشست با اشاره به لزوم اجرای دستورالعمل های بهداشتی و توصیه های مربوط به رعایت نکات پیشگیری از بیماری کرونا، اظهار کرد: توجه به علل زمینه ای و پیشگیری از بیماری کرونا ضروری است.

وی با بیان این که برای کاهش آمار ابتلایان به بیماری کرونا علل زمینه ای این بیماری و توسعه خدمات بهداشتی را مورد توجه قرار دهیم، گفت: برای توسعه خدمات این حوزه بسیج تمام امکانات حوزه بهداشت و درمان را مورد توجه قرار دهیم.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: علاوه بر این باید به آموزش و فرهنگ سازی توجه کرد و در این زمینه اقدامات مورد نیاز را به اجرا رساند و شهروندان را برای مشارکت در آن تشویق و برنامه ریزی مناسب را انجام داد تا شاهد کاهش آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان اندیمشک و استان خوزستان باشیم.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر آن با پیگیری های انجام شده توسعه و تجهیز بیمارستان امام علی(ع) شهر اندیمشک و بهره برداری از بیمارستان بخش الوار گرمسیری را مورد توجه قرار داده ایم و با بهره برداری از طرح های در حال اجرا خدمات حوزه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک تقویت می شود.

حسنوند افزود: تمام دستگاه های اجرایی و اداری برای تامین نیاز شهروندان در حوزه بهداشت و درمان وارد عمل شوند، با توجه به شیوع بیماری کرونا همه برای تامین نیاز شهروندان وظیفه اخلاقی و شرعی دارند .

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *