مجموعه خدمات فنی خانه اتومبیل اهواز افتتاح شد

مجتمع خدمات فنی خانه اتومبیل اهواز با هدف ارائه بهترین نوع خدمات تخصصی ماشین های کیا و هیوندا و اشتغال ۲۰ نفر از جوانان خوزستانی افتتاح شد.

به گزارش خورنا محمد جانکی امروز، شنبه ۲۱ تیرماه در آیین افتتاح خدمات فنی خانه اتومبیل اهواز اظهار کرد: در این مجموعه، خدماتی از قبیل مکانیکی، جلوبندی، گیربکس های اتوماتیک، اتوسرویس، برق، کولر و کارهای پنوماتیک انجام‌ می شود.

وی افزود: اینجانب دارای ۱۲ سال سابقه کار در نمایندگی های کیا و هیوندا، مدرک سرتیفیکیت، دوره های هیوندا و کیا و همچنین مدرک رشته های درجه یک و ۲ در این حوزه هستم.

مدیر مجتمع خدمات فنی خانه خودرو اهواز یادآور شد: سال ۸۸ نیز به عنوان نفر اول فناوری اتومبیل استان فارس انتخاب شده و با این تجربیات تصمیم به راه اندازی چنین مجتمعی با همکاری آقای کیانپور شدم.

وی با بیان اینکه قصد ما از راه اندازی مجموعه ارائه بهترین نوع خدمات ماشین های هیوندا و کیا است، بیان داشت: خدمات اینگونه ماشین ها بصورت تخصصی بوده و در هر قسمت نیروی متخصص خود با تجربه بالا مشغول به‌ کار است.

جانکی در پایان گفت: این مجموعه روزانه توانایی خدمات دهی و تعمییر بیش از ۲۰ اتومبیل کیا و هیوندا را دارا است.

در ادامه نیز قاسم کیانپور یکی دیگر از مدیران این مجموعه اظهار کرد: این مجتمع با مساحت ۵۰۰ متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر چهار میلیارد ریال راه اندازی شده است.

وی افزود: این مجموعه بطور مستقیم برای ۲۰ نفر اشتغال زایی انجام داده و در فاز بعدی این مجموعه صافکاری و نقاشی اتومبیل نیز راه اندازی خواهد شد.

مدیر مجتمع خدمات فنی خانه خودرو اهواز عنوان کرد: یکی از اهداف این مجموعه ایجاد اشتغال برای جوانان مستعد در این حوزه و ارائه خدمات بصورت تخصصی و با بهترین‌ کیفیت به همشهریان خوزستانی است.

وی گفت: این‌ مجموعه دارای نیروهای مجرب، کار آزموده و جوان بوده و سعی بر این است با راه اندازی فاز دوم خانه اتومبیل اهواز با حفظ اشتغال موجود به تعداد آن بیافزاییم.

کیانپور در پایان تاکید کرد: خانه اتومبیل اهواز با بهره گیری از متخصصان خود توانایی ارائه افزایش خدمات به شهروندان را دارد که با پشت کاری که در مجموعه سراغ دارم این چشم انداز دور از دسترس نیست.