۲۸ تیرماه آغاز کارگاه‌های برخط کانون پرورش فکری خوزستان

کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی برخط (آنلاین) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان 28 تیرماه آغاز می شوند.

به گزارش خبرگزاری خورنا با تمدید مجدد مهلت ثبت‌نام کارگاه‌های برخط کانون پرورش فکری خوزستان تا تاریخ ۲۵ تیرماه ۱۳۹۹، زمان آغاز این دوره های آموزشی ۲۸ تیرماه اعلام شد.

بر اساس این خبر کارگاه های نقاشی، ساخت عروسک‌های نمایشی، نوشتن خلاق، شعر و قصه، کاردستی، سفالگری، شعرسرایی، اوریگامی(کاغذ و تا)، خوشنویسی، عکاسی و داستان‌نویسی فعالیت های تابستانی کانون خوزستان هستند که به صورت آنلاین عرضه شده و علاقه مندان می توانند تا ۲۵ تیرماه در این کلاس ها ثبت نام کنند.

علاقه مندان به شرکت در کلاس های مجازی کانون می‌توانند با مراجعه به سایت Khz.kpf.ir و کلیک به روی لینک «عضو کانون شوید» و پر کردن فرم مشخصات، ابتدا فرزند یا فرزندان خود را عضو کانون کنند و پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور با کلیک مجدد به روی لینک « آموزش های مجازی کانون» کلاس های مورد نظر خود را که برخی از آن ها با تخفیف ۲۰ درصد عرضه شده اند را انتخاب کنند.

ثبت‌نام کارگاه‌های تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور و به خصوص استان خوزستان و محدودیت‌هایی که برای اوقات فراغت تابستان کودکان و نوجوانان وجود دارد، به‌صورت مجازی تدارک دیده شده و اجرا می‌شود.

بنا بر اعلام مسئولین کانون استان خوزستان، آغاز پذیرش حضوری اعضا در مراکز کانون پس هماهنگی‌ با مراجع دارای صلاحیت، و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌زودی اعلام خواهد شد.

پس از بازگشایی مراکز، متقاضیان عضویت در مراکز کانون از تابستان امسال علاوه بر خدمات مرتبط با امانت کتاب و استفاده از سالن مطالعه، ۸ فعالیت کتاب محور رایگان مانند معرفی، نقد و بحث کتاب، روخوانی، آشنایی با مفاخر، مشاهیر، مشاغل و ویژگی‌های تاریخی و جغرافیای و اقوام سرزمین، آشنایی با قرآن و احادیث، مهارت‌های خوب شنیدن و خوب گفتن (قصه‌گویی) و همچنین طیف گسترده دوره‌هایی مانند مهارت‌های ارتباطی و تمرین خوب زندگی کردن تا انواع زیر مجموعه‌های هنرهای تجسمی، نمایش و تئاتر، شعر و داستان‌نویسی، پویانمایی، قصه‌گویی (فن بیان، زبان بدن، پرورش و پردازش متن)، عکاسی، نجوم و رباتیک را دریافت خواهند کرد.

منبع: روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان