افزایش ظرفیت پایانه مسافربری شلمچه به ۱۰ هزار نفر می‌رسد

خورنا: معاون فرماندار خرمشهر از افزایش ظرفیت پایانه مسافربری شلمچه به ۱۰ هزار نفر در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

لطیف حیایی اهوازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: سیل مشتاقان و عاشقان آقا عبدالله الحسین(ع) هر ساله بعد از مراسم اربعین حسینی و دهه محرم برای ورود به کشور از پایانه حمل و نقل شلمچه استفاده می‌کنند.

وی افزود: با تشکیل جلسات مختلف در فرمانداری خرمشهر و اتخاذ تصمیمات جدید پایانه مسافربری شلمچه با تغییر ظرفیت از ۵۰۰ به ۱۰ هزار نفر رایزنی‌هایی انجام شده است.

معاون فرماندار خرمشهر ادامه داد: همزمان با مراسم اربعین حسینی بیش از ۸۰ هزار مسافر از پایانه حمل و نقل شلمچه به مقصد عراق جابه‌جا شده که این موضوع نشانه‌ای بر گسترش امکانات فیزیکی پایانه مسافربری شلمچه در خرمشهر است.

وی در همین خصوص گفت: در حال حاضر مقدمات این طرح آماده شده و با تأیید مسئولان استان و کشور بعد از انجام اقدامات اداری و مناقصات مربوط وارد فاز اجرایی می‌شود.

اهوازی همچنین با اشاره به هماهنگی دستگاه‌های اجرایی خرمشهر در ارائه خدمات به زوار عبوری کربلا از مرز شلمچه بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی خرمشهر به مدت ۱۰ شبانه‌روز در یک هماهنگی کامل برای ارائه خدمات در مرز شلمچه مستقر شدند.

وی اضافه کرد: در این میان هیئت‌های مذهبی به مدت ۱۵ روز متوالی و به صورت شبانه‌روزی با استقرار در ایستگاه‌های صلواتی به ارائه خدمات مختلف از جمله توزیع انواع نوشیدنی‌های گرم و خوراکی‌های مختلف بین زوار حسینی پرداختند.

معاون فرماندار خرمشهر در پایان گفت: فرمانداری خرمشهر در یک هماهنگی با ارگان‌های اجرایی منطقه به دنبال ایجاد محیطی همراه با آرامش و خدماتی برتر به زوار در مرز شلمچه است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *