انهدام باند سارقان حرفه ای منازل در رامهرمز

تيم ويژه کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات تخصصي و اطلاعاتی، اعضای باند 5 نفره سارقان را شناسايي و پس از هماهنگي با مرجع قضائي طی يک عمليات ضربتي در مخفيگاهشان دستگير کردند.

 

فرمانده انتظامی رامهرمز از انهدام اعضای باند سارقان منزل و کشف ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد

سرهنگ”نجم الدین سهرابی” در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان رامهرمز، موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: تیم ویژه کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، اعضای باند ۵ نفره سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
این مقام انتظامی افزود: متهمان در بازجویی های پلیس به فقره ۱۰  سرقت منزل و یک فقره سرقت به عنف در سطح شهرستان رامهرمز اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان رامهرمز ضمن توصیه به شهروندان که تا حد امکان از خالی گذاشتن منزل خودداری و برای اطمینان بیشتر روی دیوارها، پنجره ها و نقاط مختلف قابل نفوذ مانند نورگیر و… حفاظ محکم و مقاوم نصب شود، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • قفل ضد دیلم و حفاظ ضد دیلم قفل ضد دیلم روی درها و حفاظ ضد دیلم مقابل پاسیو، بالکن و پنجره ها نصب کنند که اگر دزدان تا پشت در و پنجره ها هم رسیدن، به هیچچچچچچچ روشی نتونن وارد بشن