در جمع خبرنگاران:

استاندار خوزستان: کرونا بر صادرات استان لطمات جدی وارد نکرد/ مرز شلمچه باز شد

استاندار خوزستان با بیان اینکه بیماری کرونا نتوانسته بر صادرات غیر نفتی استان لطمات جدی وارد کند اظهار کرد: مرز شلمچه با پیگیری‌های زیادی که صورت گرفت از امروز برای امر صادرات باز شد و امیدواریم که مرز چذابه نیز هرچه زودتر باز شود.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز غلامرضا شریعتی امروز چهارشنبه ۱۸ تیر در حاشیه جلسه توسعه صادرات غیر نفتی خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه مشکلات و مسائل مختلف صادرات غیر نفتی استان مورد بررسی قرار گرفت و در آن اگر چه صادرکنندگان از شرایط اقتصادی موجود کشور گلایه‌هایی داشتند ولی همگی بر این نکته اذعان داشتند که در این شرایط صادرات رقابت پذیر تر و انجام آن بهتر و بیشتر شده است.

وی ادامه داد: همچنین در این جلسه در مورد بحث تحریم ها و مشکلات صادرکنندگان در برگشت ارز به کشور نیز مطالبی ارائه شد که در این خصوص راهکارهای مناسب نیز توضیح داده شد.

استاندار خوزستان در پایان با بیان اینکه بیماری کرونا نتوانسته بر صادرات غیر نفتی استان لطمات جدی وارد کند اظهار کرد: مرز شلمچه با پیگیری‌های زیادی که صورت گرفت از امروز برای امر صادرات باز شد و امیدواریم که مرز چذابه نیز هرچه زودتر باز شود.