تاکید فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور بر حمایت از شرکت‌های بزرگ تولیدی و اشتغالزا خوزستان

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور گفت: باید از شرکتهای بزرگ در خوزستان که در تولید و اشتغال نقش بسزایی دارند حمایت کنیم

به گزارش خورنا سردار احمد خادم سیدالشهدا ظهر امروز دوشنبه ۱۶ تیرماه در حاشیه بازدید از شرکت نیشکر امام خمینی و کارخانه تولید MDF با بیان این مطلب اظهار کرد: در سال جهش تولید از نزدیک مشاهد کردیم که پرسنل خدوم این مجموعه با اراده و شور و اشتیاق مصمم هستند تا تولید را افزایش دهند که بدون شک تعاونی‌های شرکت‌های چوب خوزستان می‌توانند از چنین دستاوردهایی که در استان وجود دارد استفاده خوبی ببرند چرا که کیفیت چوب این کارخانه از محصولات کشورهای چین و ترکیه بالاتر است.

وی ضمن قدردانی از شرکت نیشکر در تامین موادضدعفونی به خصوص الکل در سطح کشور و خوزستان اظهار داشت: این شرکت بزرگ همکاری شایسته ای را با ما داشتند و توانستیم الکل مورد نیاز را برای خدمت رسانی به مناطق محروم تهیه کنیم و به جاهای دور دست در سطح مسئولیت خود در قم ، مازندران، خوزستان، کهگیولیه و بویر احمد و لرستان که مسئولیت ضدعفونی این استان‌ها را به عهده داشتیم ارسال و با همت همکاران کمک شایانی به ضدعفونی معابر، امکان، سطوح و استفاده برای مردم داشته باشیم.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور، هفت طرح ایجاد شده در شرکت های توسعه نیشکر را تاثیرگذار و مهم دانست و گفت: افزایش تولید شکر از ۳۰۰ هزار تن در سال ۹۸ به ۵۰۰ هزار تن در سال ۹۹ و در نهایت ۷۰۰ هزار تن در سال ۱۴۰۰ کار بسیار ارزشمند و حاصل یک همکاری و تعامل همه جانبه در سطح استان و هم در سطح مجموعه مدیریتی شرکت توسعه نیشکر است.

وی با بیان اینکه مدیران عامل شرکت های نیشکر در سال جهش تولید به دنبال توسعه و افزایش تولید هستند، عنوان کرد: هرگاه تعامل، وحدت و انسجام سر لوحه کار قرار گیرد به همان اندازه شاهد موفقیت و افزایش تولید خواهیم بود.

سردار خادم سیدالشهدا تصریح کرد: هرگونه ناهماهنگی، تقابل و عدم مدیریت صحیح در هر مجموعه ای که بعضاً نمونه این شرکت ها در سطح استان وجود دارد، سبب افزایش حواشی و فاصله گرفتن از اهداف از پیش تعیین شده آن مجموعه می شود.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور تاکید کرد: برخی شرکت ها به دنبال راهپیمایی و تظاهرات هستند و زمینه را برای جولان فرصت طلبان خارج نشین فراهم می کنند، اگرچه هیچوقت به اهداف و نتیجه نرسیدند و نخواهند رسید.

وی بهترین راهکار را انسجام و وحدت زیر سایه توصیه های مقام معظم رهبری یعنی حرکت به سمت جهش تولید است عنوان کرد و افزود: این امر امروز به لطف پروردگار و مدیریت خوب آقای دکتر ناصری مدیر عامل شرکت عظیم توسعه نیشکر در خوزستان محقق شده و همه پرسنل خدوم این شرکت به دنبال افزایش تولید هستند که همواره و هر وقت به این مکان سر زدیم، کارکنان و نیروهای شرکت در حال کار و تلاش بوده اند.

سردار خادم سیدالشهدا همچنین اظهار کرد: روحیه جهادی، کار، کوشش، عشق، ایثار و خدمت در کارکنان شرکت های توسعه نیشکر بخویی دیده می شود و امیدوار هستیم این رویه موفقیت آمیز ادامه دار باشد.

وی ادامه داد: شرکت توسعه نیشکر علاوه بر ایجاد زمینه اشتغال بسیاری از نیروهای بومی، تا حدودی وابستگی ما به خارج از مرزها را از بین برده و شکر مورد نیاز بخش عمده ای از کشور را تامین می کند.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور در پایان خاطرنشان کرد: تولید صنایع جانبی شرکت توسعه نیشکر چون الکل و MDF نیز در کاهش نیازمندی کشور به واردات با توجه به تحریم ها، بسیار موثر بوده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *