کرونای اندیمشک با کرونای تمام دنیا متفاوت است؟

خورنا_ ویروس کرونا به مرحله همه گیری جهانی رسیده است ، المپیک توکیو لغو شد و رویدادهای مختلف سراسر جهان تعطیل!! پیشرفته ترین کشورهای دنیا درگیر و سازمان بهداشت جهانی از کمبود نیازهای درمانی عاجز مانده و البته تلاش ها برای ساخت دارو و واکسن این ویروس منحوس ادامه دارد.

آمریکا و برزیل در صدر کشورهای پرخطر قرار دارند و در کشورمان نیز امروز ۱۴ استان در وضعیت قرمز قرار دارند ، با این اوصاف و شرایط فرافکنی و شانتاژ های رسانه ای و رفتاری عده ای شناخته شده برای مردم چه هدفی را دنبال می‌کند؟ چرا کینه شخصی شان به نماینده را به کرونا نسبت می‌دهند؟

آیا شیوع گسترده کرونا در ۱۴ استان کشور نیز به نماینده اندیمشک مربوط است؟ گویی کرونا در همه جا ریشه کن شده و فقط در اندیمشک جا خوش کرده است… بر چه کسی پوشیده است اختیارات و مصوبات تعطیلی و قرنطینه و محدودیت ها صرفا از ستاد ملی و شخص رئیس جمهور ابلاغ می‌شود؟ افکار و عملکرد پوسیده تان میان شهروندان رنگ باخته و بیش از پیش رسوا شده اید.

اگر فرض غلط را بر این بگذاریم در اندیمشک نماینده مجلس مقصر است پس وضعیت قرمز در شوش و شوشتر و دزفول و اهواز و آبادان و خرمشهر و بندرعباس و تبریز و مشهد و سنندج و ایلام سایر شهرها بعهده کیست؟

بهتر است از نماینده اندیمشک بدلیل شیوع ویروس کرونا در چین و آمریکا و ایتالیا و اسپانیا و برزیل و ایران و خراسان و آذربایجان و خوزستان و اندیمشک به سازمانهای بین اللملی و سازمان ملل و دیوان لاهه شکایت کنیم .

واقعا شرمتان باد! آیا از مرگ همشهریان عزیز و خانواده های داغدار آنها اینگونه میخواهید سوءاستفاده کنید؟

آیا برای رسیدن به منصب و کرسی مجلس و شورای شهر با این روشهای غیر اخلاقی و غیر انسانی و خوشحالی از مرگ مردم شریف و نجیب این شهرستان برای بهره برداری سیاسی شما را در بین مردم محبوب میکند؟

جواب این موضوع از جانب مردم هوشیار و آگاه قطعا منفی است، مردم‌ به عملکردهای صادقانه نگاه می‌کنند نه به حرفهای توخالی جهت فرصت طلبی.

 

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سید آقای پواجب بگیر نماینده! بهتره بدونی سواد نماینده ی شهرت در چه حده و این رو هم بدونی که نماینده ی شهر تو با نماینده های شهرهای دیگه متفاوته. تفاوت هم اینه که نماینده ی جنابعالی با سیطره بر فرماندار تا تمام جمعه و بخشدار و ارگان ها و سازمان های شهر تقریبا همه کاره و طبیعتا باید پاسخگوی تمام کاستی های شهر باشه. و یکی از مهمترین کاستی های شهرتون وضعیت درمانی نامناسب و البته بی نظمی در مدیریت نظم اجتماعی است. پس این جوک گفتن را برای ۴تا لز همه چیز بی خبر بگو تا صدای گریه به جای خنده نشنوی...
  • شهروند سلام چرا اسم نویسنده ی متنو ذکر نکردین؟ هر شخصیتی یه سری موافق داره یه سری منتقد،الان بجای این جانبداریای بی مورد،یه کار مفید در جهت کاهش آمار کرونا توی اندیمشک انجام بدین.مثلا ایجاد کمپینی برای تشویق مردم به تو خونه موندن،تقسیم روز و ساعتای مشخص برای باز بودن به نوبت اصناف و ادارات و اعلام برنامه ی کاری در رسانه ها و شبکه های اجتماعی به منظور کاهش ترددتا جاییکه ممکنه،خیلی کارای مهمتر ازین متن میشه انجام داد با تشکر