سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز:

تعداد شهرهای قرمز خوزستان به عدد ۱۲ رسید

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تعداد شهرهای خوزستان که در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند از ۹ شهر به ۱۲ شهر افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خورنا دکتر فرهاد ابول نژادیان امروز شنبه ۱۴ تیرماه با اعلام این خبر توضیح داد: شهرهای دزفول، آبادان، رامهرمز، شوش، شوشتر، کارون، امیدیه، اندیمشک، ماهشهر، مسجدسلیمان، هندیجان و گتوند در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

وی ادامه داد: همچنین شهرهای اهواز، بهبهان، حمیدیه و خرمشهر در وضعیت نارنجی و شهرهای آقاجاری، اندیکا، ایذه، باغملک، باوی، دشت آزادگان، رامشیر، شادگان، لالی، هفتکل و هویزه نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: از هم استانی های گرامی درخواست می‌کنیم که ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی از هرگونه حضور در مراسمات و تجمعات، بازارچه های غیر رسمی و…. به شدت پرهیز کنند، دست های خود را بصورت مرتب با آب و صابون بشویند و در هنگام خروج از منزل حتما از ماسک استفاده کنند.

ابول نژادیان عنوان کرد: وضعیت اهواز پس از چندین روز ثبات، از حالت زرد به نارنجی تغییر پیدا کرده و این یعنی زنگ خطر افزایش موارد ابتلا به ویروس در این شهرستان به صدا در آمده است. از مردم گرامی درخواست میشود تا با پیوستن به پویش #من_ماسک_میزنم یاریگر مدافعان سلامت در مبارزه با کرونا باشند.

وی در پایان یادآوری کرد: البته وضعیت‌های مذکور ممکن است روزانه و با توجه به میزان شناسایی بیماران در هر شهرستان تغییر پیدا کند. امیدواریم با همراهی و همکاری مردم شاهد کنترل و ریشه کنی هرچه سریعتر این بیماری در سطح استان باشیم.