۲۴۰ طرح آموزشی نیمه تمام در استان خوزستان/ اندیمشک یک نمونه و الگوی موفق در اجرای طرح های عمرانی است

به گزارش خبرگزاری خورنا از اندیمشک، علی قربانی در نشست بررسی و پیگیری طرح های آموزشی شهرستان اندیمشک، اظهار کرد: ۲۴۰ پروژه نیمه تمام آموزشی در استان خوزستان وجود دارد که برای بهره برداری از آنان باید تلاش و برنامه ریزی کرد.

وی با بیان این که اندیمشک یک شهر موفق در زمینه جذب اعتبارات و توسعه خدمات آموزشی است، گفت: اگر امروز در شهرستان اندیمشک طرح های گسترده و خوبی به اجرا می رسد به دلیل نگاه و توجهی است که در این شهرستان به اجرای طرح های عمرانی وجود دارد.

مدیر کل نوسازی مدارس استان خوزستان ادامه داد: تاکنون و از محل اعتبارات وزارت نفت و بنیاد برکت و با پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، طرح های آموزشی خوبی در شهرستان اجرا شده است اما باید برای رفع مشکلات آموزشی این شهرستان تلاش و باید در این زمینه تلاش کرد.

وی خاطر نشان کرد: نوسازی مدارس و آموزش پرورش استان خوزستان تعهدات و اجرای طرح های آموزشی خود را در شهرستان اندیمشک به اجرا می رساند و طرح های مختلفی با هدف نوسازی و تجهیز واحدهای آموزشی این شهرستان به اجرا می رسد.

قربانی عنوان کرد: با توجه به نقش استان خوزستان و مردم اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس، باید نسبت به توسعه خدمات آموزشی توجه و نسبت به تامین نیازهای شهرهای مختلف استان برنامه ریزی کرد.

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *