اندیمشک یک شهر فرهنگی است؛ می توان جایگاه اندیمشک در حوزه آموزش و پرورش را ارتقا داد

به گزارش خبرگزاری خورنا_ فریدون حسنوند در نشست بررسی و پیگیری طرح های عمرانی آموزش و پرورش شهرستان اندیمشک، اظهار کرد: توجه به توسعه فضاهای آموزشی و ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش ضروری است.

وی با اشاره به ظرفیت های فرهنگی شهرستان اندیمشک، گفت: اندیمشک یک شهر فرهنگی است و با توجه به ظرفیت های گسترده این شهرستان می توان جایگاه اندیمشک در حوزه آموزش و پرورش را ارتقا داد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با حمایت از آموزش و پرورش می توان سرعت پیشرفت یک جامعه را افزایش داد و به همین جهت باید روند نوسازی و بهسازی و تجهیز مدارس و ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان خوزستان مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان این که حفظ احترام و منزلت معلمان باید مورد توجه قرار گیرد، خاطر نشان کرد: با توجه به نیازهای آموزش و پرورش شهرستان اندیمشک، روند نوسازی و تجهیز واحدهای آموزشی این شهرستان در بخش مرکزی و الوار گرمسیری تسریع می شود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به همین جهت و از محل اعتبارات ملی و استانی برنامه ریزی های مناسب انجام و به زودی طرح های آموزشی شهرستان اندیمشک به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/