۳۵ درصد فضای آموزشی استان خوزستان فرسود هستند/ ایجاد بستر لازم برای اجرای طرح شاد در ۲ هزار واحد آموزشی استان خوزستان

به گزارش‌ خبرگزاری خورنا از اندیمشک، نشست بررسی و پیگیری طرح های عمرانی حوزه آموزش و پرورش شهرستان اندیمشک برگزار شد.

کورش مودت در این جلسه با اشاره به نیاز آموزش و پرورش استان خوزستان به جذب و توسعه نیروی انسانی،گفت: نیروی انسانی آموزش و پرورش استان خوزستان نیازمند توجه ویژه است.

وی با اشاره به فرسودگی ۳۵ درصد از واحدهای آموزشی استان خوزستان، ادامه داد: هم چنین ۳۵ درصد از فضاهای آموزشی استان خوزستان نیازمند بهسازی هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان افزود: در طول سال های اخیر و با پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گام های مهمی در مسیر اجرا و توسعه فضاهای آموزشی استان برداشته شده است.

وی با اشاره به وجود مدارس سنگی در استان خوزستان، افزود: امیدواریم با مساعدت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی اعتبارات مورد نیاز بازسازی و بهسازی فضاهای آموزشی استان خوزستان اختصاص یاید.

مودت با اشاره به شیوع بیماری کرونا و لزوم اجرای طرح شاد در واحدهای آموزشی استان خوزستان، خاطر نشان کرد: سال تحصیلی آینده و با توجه به وضعیت شیوع کرونا در استان خوزستان به صورت حضوری یا غیرحضوری برگزار می شود.

وی با بیان این که در بازگشایی و فعالیت مدارس اجرای نکات بهداشتی مورد توجه و تاکید آموزش و پرورش است، گفت: برنامه ریزی لازم جهت اتصال ۲ هزار مدرسه در استان خوزستان به طرح شاد انجام شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان ادامه داد: با هماهنگی وزارت ارتباطات، بنیاد برکت و خیرین طرح های خوبی در حوزه ایجاد بستر الکترونیک و هوشمندسازی، تجهیز و بازسازی فضاهای آموزشی استان خوزستان برداشته شده است.

وی عنوان کرد: هم چنین با پیگیری بنیاد برکت بیش از ۳ هزار تبلت برای دانش آموزان محروم استان خوزستان اختصاص و این تبلت ها به زودی در اختیار آن ها قرار می گیرد.

انتهای پیام/