اندیمشک به توسعه فضای ورزشی و ایجاد بستر قهرمانی نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری خورنا از اندیمشک، با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی نشست بررسی و توسعه طرح های ورزشی شهرستان اندیمشک برگزار شد.

فریدون حسنوند در این نشست، با اشاره به جشن باشکوه و پاسداشت میلاد با سعادت امام رضا(ع)، نقش ورزش در ایجاد نشاط اجتماعی را ضروری دانست و اظهار کرد: تکمیل و بهره برداری از طرح های حوزه ورزش شهرستان اندیمشک یک اولویت است و در این زمینه اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان باید اقدامات لازم را به اجرا برساند.

وی با اشاره به اجرای طرح های مختلف ورزشی در مناطق مختلف شهر اندیمشک، شهر چم گلک، بخش الوار گرمسیری و دیگر مناطق شهری و روستایی اندیمشک، افزود: اندیمشک به توسعه فضای ورزشی و ایجاد بستر قهرمانی نیاز دارد و در این زمینه تلاش و برنامه ریزی می شود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت تکمیل سالن ۵ هزار نفری و آکادمی کشتی این شهرستان و لزوم اختصاص تجهیزات ورزشی به اندیمشک، عنوان کرد: مجموعه ورزشی شهید قربانی،  از جمله طرح های مهم حوزه ورزش اندیمشک بوده که عملیات اجرایی آن از محل اعتبارات وزارت نفت عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی بیان کرد: مجموعه ورزشی سالن شهید سروندی، مجموعه ورزشی چم گلک، مجموعه ورزشی شهر حسینیه، مجموعه ورزشی شهرک شهید مدنی، مجموعه ورزشی کوی لور، جاده سلامت کوی لور، مجموعه های چمن مصنوعی، مجموعه ورزشی کوی رسالت و پیست موتور سواری از جمله دیگر طرح های ورزشی در حال اجرا شهرستان اندیمشک است و تلاش داریم این طرح ها را در کم ترین زمان ممکن و از محل جذب اعتبارات مختلف آن ها را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

افشین حیدری نیز در این نشست با تاکید بر اختصاص اعتبارات مورد نیاز طرح های ورزشی اندیمشک، اظهار کرد: وزارت ورزش به اندیمشک و مردمش مدیون است و با توجه به ظرفیت های ویژه ورزشی این شهرستان باید نسبت به تکمیل و بهره برداری از این طرح ها توجه و برنامه ریزی مناسب داشت.

وی با اشاره به پیگیری های نماینده مردم اندیمشک به جهت تکمیل و بهره برداری از طرح های حوزه ورزش و جوانان، افزود: در طول سال های اخیر و از محل منابع و اعتبارات وزارت نفت، طرح های مختلفی در حوزه ورزش اندیمشک تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان ادامه داد: با توجه به ظرفیت شهرستان اندیمشک، تکمیل و بهره برداری از طرح های ورزشی شهرستان مورد توجه قرار گرفته و به زودی این طرح ها تکمیل و به بهره برداری می رسد.

پیمان جهانگیری نیز در این نشست با اشاره به پیگیری های انجام شده برای تکمیل و بهره برداری از طرح های حوزه ورزش شهرستان اندیمشک، افزود: در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی شود و تمام امکانات موجود را بسیج کرده ایم.

فرماندار شهرستان اندیمشک خاطر نشان کرد: ورزش در ایجاد نشاط اجتماعی اهمیت ویژه ای دارد و با تکمیل و بهره برداری از طرح های این حوزه می توان نشاط اجتماعی را افزایش و با آسیب های اجتماعی را کاهش داد و امیدواریم در کم ترین زمان ممکن با بهره برداری از طرح های ورزشی اندیمشک، گامی مهم و موثر در پیشرفت ورزشی شهرستان برداشته شود.

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *